„Ignitis ON“ programėlės naudojimosi taisyklės
Įsigalios nuo 2024-09-01
- „Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo paslaugos teikėjo informacija:
- UAB „Ignitis“
- Juridinio asmens kodas: 303383884
- Registruotos buveinės adresas: Laisvės pr. 10, LT-04215 Vilnius
- Telefono Nr.: +370 612 55515
- El. pašto adresas: [email protected]
- Bendrosios nuostatos
- „Ignitis ON“ programėlės naudojimosi taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato naudojimosi programėle sąlygas ir tvarką, kuriomis privalo vadovautis kiekvienas Programėlės naudotojas, norėdamas pasinaudoti ar naudodamasis Ignitis ir (ar) Partnerių Elektromobilių įkrovimo stotelėse teikiama Elektromobilių įkrovimo Paslauga „Ignitis ON“ tinkle.
- Prieš naudodamasis Programėle, Klientas privalo susipažinti su šiomis Taisyklėmis, Ignitis privatumo politika, kitais dokumentais ir įsipareigoti jų laikytis.
- Ignitis turi teisę bet kada vienašališkai keisti Taisykles. Taisyklių pakeitimai, jeigu nenurodoma kitaip, įsigalioja iškart juos patalpinus Programėlėje ir (ar) internetinėje svetainėje https://ignitison.lt/, ir (ar) paskelbus kitais pasirinktais būdais. Klientas, norėdamas pasinaudoti Paslauga, naudodamasis Programėle, pirmą kartą po Taisyklių pasikeitimo, privalo susipažinti su Taisyklių pakeitimais ir, jei su jais sutinka, patvirtinti tai Programėlėje, pažymėdamas varnelę prieš pasinaudojimą Paslauga.
- Naudojamos sąvokos:
- Elektrinė transporto priemonė (toliau – Elektromobilis) – motorinė transporto priemonė, kurioje sumontuota jėgos pavara, turinti bent vieną ne išorinę elektros mašiną, veikiančią kaip energijos keitiklis su elektrine įkraunamąja energijos kaupimo sistema, kurią galima įkrauti iš išorės.
- Elektromobilių įkrovimo stotelė – elektros inžinerinis įrenginys, turintis vieną ar daugiau Elektromobilių įkrovimo prieigų ir bendrą klientų identifikacijos sąsają.
- Elektromobilių įkrovimo prieiga – Elektromobilių įkrovimo sąsaja, per kurią vienu metu galima įkrauti vieną Elektromobilį.
- Dovanų kuponas – unikalų kodą turintis specialus dokumentas, kurį pridėjus prie Paskyros, yra suteikiama teisė naudotis Paslauga už dovanų kupone nurodytą sumą.
- Ignitis – UAB „Ignitis“, juridinio asmens kodas 303383884, buveinės adresas: Laisvės pr. 10, LT-04215 Vilnius, kuri teikia Elektromobilių įkrovimo paslaugas „Ignitis ON“ tinkle.
- „Ignitis ON“ tinklas – Ignitis ir (ar) Ignitis Partnerių Elektromobilių įkrovimo stotelių visuma.
- Įkrovimo sesija – laiko tarpas, kurio metu yra inicijuotas Elektromobilio įkrovimas, matuojamas trukme nuo Elektromobilio prijungimo prie Elektromobilių įkovimo stotelės iki atjungimo nuo Elektromobilių įkrovimo stotelės.
- Klientas – bet kuris fizinis ar juridinis asmuo, turintis Paskyrą ir (ar) kuris naudojasi Paslauga.
- Nuolaidos kodas – tai speciali raidžių ir (ar) skaičių kombinacija, suteikianti nuolaidą atsiskaitymui už Paslaugą. Kiekvienu konkrečiu atveju Nuolaidos kodas gali turėti ribotą galiojimo laiką ir specialias sąlygas.
- Užimtumo mokestis – mokestis, kuris gali būti pritaikytas Kliento Įkrovimo sesijai, kuomet Elektromobilio įkrovimas nebevyksta, tačiau Elektromobilis vis dar yra prijungtas prie įkrovimo stotelės.
- Paskyra – Kliento asmeninė elektroninė paskyra Programėlėje.
- Paslauga – Ignitis ir (ar) Partnerių Elektromobilių įkrovimo stotelėse teikiama Elektromobilių įkrovimo Paslauga „Ignitis ON“ tinkle.
- Partneris – Elektromobilių įkrovimo stotelės savininkas, kuriam Ignitis teikia elektromobilumo paslaugas, prijungiant jo valdomas Elektromobilių įkrovimo stoteles prie „Ignitis ON“ tinklo ir atitinkamai atvaizduojant jas Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapiuose.
- Privatumo politika – dokumentas, kuriame Ignitis informuoja Klientus apie pagrindinius asmens duomenų tvarkymo, duomenų subjekto teisių įgyvendinimo principus. Privatumo politika yra skelbiama internetinėje svetainėje https://ignitison.lt/privatumo-politika.
- Programėlė – „Ignitis ON“ mobilioji programėlė, kurios pagalba yra naudojamasi Paslauga.
- RFID raktas – unikalų numerį turintis raktas, naudojamas kaip belaidis būdas identifikuoti Klientą, kurio pagalba Klientas gali inicijuoti ir sustabdyti Įkrovimo sesiją „Ignitis ON“ tinklui priklausančiose įkrovimo stotelėse.
- Paskyros sukūrimas
- Klientas, norėdamas naudotis Programėle, turi ją atsisiųsti iš App Store arba Google Play programėlių parduotuvės. Klientas, norėdamas naudotis Paslauga, Programėlėje turi susikurti Paskyrą. Susikurdamas Paskyrą, Klientas privalo:
- užpildyti Programėlėje pateikiamą registracijos formą, nurodydamas joje reikalaujamus pateikti duomenis: elektroninio pašto adresą (kaip prisijungimo vardą), prisijungimo slaptažodį ir kitus;
- susipažinti su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, kita pateikta privaloma susipažinti informacija;
- išreikšti sutikimą su Taisyklėmis, kitais dokumentais bei informacija;
- išreikšti savo valią, sutinkant arba nesutinkant su tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimu;
- pridėti pasirinktą mokėjimo metodą.
- Susikurdamas Paskyrą, Klientas įsipareigoja pateikti teisingą, tikslią informaciją ir duomenis bei prisiima visą atsakomybę dėl registracijos metu pateiktų duomenų teisingumo ir tikslumo.
- Susikuriant Paskyrą Klientui draudžiama savintis kitų asmenų tapatybę, nurodant svetimą vardą, pavardę ir (ar) kitus duomenis, taip pat draudžiama neteisėtai naudotis kitų asmenų Paskyromis. Kilus įtarimams, kad Programėle ir (ar) Paslauga naudojamasi pažeidžiant šio punkto reikalavimus bei kitų asmenų teises, Ignitis turi teisę savo nuožiūra atlikti visus ar bet kuriuos iš šių veiksmų: a) reikalauti pateikti teisingus ir tikslius Kliento duomenis; b) laikinai užblokuoti Paskyrą iki bus ištaisyti šio punkto pažeidimai ir pateikti teisingi bei tikslūs Kliento duomenys ir (ar) įvykdyti kiti Ignitis reikalavimai (papildoma asmens autentifikacija, saugos kodo įvedimas ir pan.); c) panaikinti Kliento Paskyrą.
- Paskyra gali būti panaikinta ar sustabdyta Kliento prašymu. Prašymas panaikinti ar sustabdyti Paskyrą gali būti pateikiamas elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +370 612 55515. Taip pat Klientas gali pats panaikinti Paskyrą, naudodamasis Programėle. Panaikinta Paskyra neatkuriama.
- Klientas, norėdamas naudotis Programėle, turi ją atsisiųsti iš App Store arba Google Play programėlių parduotuvės. Klientas, norėdamas naudotis Paslauga, Programėlėje turi susikurti Paskyrą. Susikurdamas Paskyrą, Klientas privalo:
- Programėlės funkcionalumai
- Po Paskyros sukūrimo Klientas gali naudotis Paskyros funkcionalumais bei Paslauga:
- atlikti artimiausių Elektromobilių įkrovimo stotelių paiešką ir filtravimą pagal pasirinktus kriterijus;
- stebėti Elektromobilių įkrovimo stotelių užimtumo informaciją realiu laiku;
- pradėti ir sustabdyti Įkrovimo sesiją pasirinktoje stotelėje;
- stebėti įkrovimo eigą realiu laiku;
- pasirinkti norimą atsiskaitymo metodą ir susipažinti su mokėjimų informacija;
- gauti pranešimus apie Įkrovimo sesijos pabaigą ir kitus svarbius įvykius;
- kitomis papildomomis funkcijomis.
- Po Paskyros sukūrimo Klientas gali naudotis Paskyros funkcionalumais bei Paslauga:
- RFID rakto užsakymas ir naudojimo sąlygos
- Klientas, naudodamasis Programėle, gali užsisakyti RFID raktą. RFID rakte yra unikalūs duomenys, kurie perduodami Elektromobilių įkrovimo stotelei, leidžiantys jai atpažinti Klientą ir inicijuoti Įkrovimo sesiją.
- Ignitis neatsako už RFID rakto praradimą ir (ar) neteisėtą panaudojimą ir bet kokius nuostolius ar Kliento patirtą žalą dėl RFID rakto praradimo ir (ar) neteisėto panaudojimo. Praradęs RFID raktą, Klientas įsipareigoja apie tai pranešti Ignitis nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo įvykio. Apie įvykį Klientas gali pranešti elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +370 612 55515. Gavus Kliento pranešimą apie prarastą RFID raktą, prarastas RFID raktas užblokuojamas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos. Klientas visais atvejais privalo atsiskaityti Ignitis už Paslaugas, kurios buvo suteiktos iki RFID rakto blokavimo momento. Užblokavus RFID raktą, Klientas gali užsisakyti naują RFID raktą įprasta tvarka.
- Klientas gali savarankiškai užblokuoti RFID raktą, naudodamasis Programėle.
- Naudojimasis Dovanų kuponais
- Dovanų kuponas yra priskiriamas prie Kliento Paskyros, suvedus jo unikalų kodą Programėlėje.
- Klientas, norėdamas pasinaudoti Paslauga už Dovanų kupone nurodytą sumą, prieš pradėdamas Įkrovimo sesiją, Paskyroje turi pasirikti mokėjimo metodą – atsiskaitymą pagal Paskyroje priskirto Dovanų kupono sumą. Jei besitęsiant Įkrovimo sesijai Dovanų kupono sumos likutis pasibaigia, Įkrovimo sesija nutrūksta ir turi būti pradėta iš naujo, pasirinkus kitą mokėjimo metodą, pvz., mokėjimo kortelę.
- Dovanų kuponas turi du svarbius terminus – Dovanų kupono aktyvavimo terminą (iki kada vėliausiai jį galima pridėti prie Paskyros) ir Dovanų kupono galiojimo terminą (iki kada Klientas gali panaudoti Dovanų kupone nurodytą nominalią vertę Elektromobilio įkrovimo Paslaugai). Pasibaigus vienam iš terminų ir nespėjus laiku aktyvuoti ar panaudoti Dovanų kupono – jo likutis anuliuojamas ir nekompensuojamas.
- Prie Paskyros galima pridėti neribotą kiekį Dovanų kuponų. Jų likutis galios pagal kiekvieno atskiro Dovanų kupono galiojimo terminą. Kai prie Paskyros yra pridėti du ar daugiau Dovanų kuponų, Elektromobilio įkrovimo išlaidos pirmiausia bus automatiškai dengiamos nuo anksčiausiai prie Paskyros pridėto Dovanų kupono.
- Dovanų kuponas į pinigus ar kitą Dovanų kuponą nekeičiamas.
- Paslaugai neišnaudota Dovanų kupono suma, esanti Kliento Paskyroje, negali būti perkeliama į kitą Paskyrą.
- Visos intelektinės nuosavybės teisės į Dovanų kuponą priklauso Ignitis. Be išankstinio rašytinio Ignitis sutikimo draudžiama kopijuoti, keisti Dovanų kupono turinį, formą, dizainą ar kitaip jį naudoti, pažeidžiant Ignitis turimas autorių teises ar Dovanų kupone naudojamo (-ų) prekių ženklo (-ų) savininko (-ų) teises bei teisėtus interesus.
- Naudojimasis Nuolaidų kodais
- Nuolaidos kodo vertė yra priskiriama prie Kliento Paskyros, suvedus kodą Programėlėje.
- Nuolaidos kodo vertė, priskirta prie Paskyros, gali būti naudojama mokėjimams už Paslaugą. Nuolaidų kodams gali būti taikomos papildomos sąlygos, kurios nustatomos kiekvieno Nuolaidos kodo atveju.
- Prie Paskyros pridėtų Nuolaidų kodų suteiktos verčių galiojimo datos nurodomos Programėlėje.
- Nuolaidos kodas, kurio galiojimo data jau pasibaigusi, nėra pratęsiamas, jis nėra nekompensuojamas.
- Nuolaidos kodas į pinigus nekeičiamas.
- Klientas, norėdamas pasinaudoti Nuolaidos kodu, prieš pradėdamas Įkrovimo sesiją, Paskyroje turi pasirinkti mokėjimo metodą – atsiskaitymą pagal Paskyroje priskirto Nuolaidos kodo sumą. Jei besitęsiant Įkrovimo sesijai Nuolaidos kodo suteiktos sumos likutis pasibaigia, Įkrovimo sesija nutrūksta ir turi būti pradėta iš naujo, pasirinkus kitą mokėjimo metodą, pvz., mokėjimo kortelę.
- Nuolaidų kodai yra suteikiami Ignitis nuožiūra.
- Ignitis pasilieka teisę dėl bet kokios priežasties, iš anksto neinformavęs, sustabdyti ir (ar) panaikinti bet kokio Nuolaidos kodo galiojimą. Tai apima ir tokius atvejus (tačiau jais neapsiribojama), kai Ignitis mano, kad Nuolaidos kodas yra naudojamas neteisėtai.
- Įkainiai
- Programėlėje yra skelbiami Paslaugos įkainiai.
- Įkrovimo Paslauga yra apmokestinama už įkrautą elektros energijos kiekį EUR/kWh.
- Taip pat gali būti taikomas Elektromobilių įkrovimo stotelės Užimtumo mokestis Eur/min., kuris yra laikomas įkrovimo Paslaugos kainos dalimi.
- Paslaugos įkainiai pateikiami eurais su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).
- Prieš pradedant įkrovimo procesą, kaina bus aiškiai nurodyta Programėlėje arba mokėjimo kortelių skaitytuvo ekrane, jei toks yra.
- Apmokėjimas už Paslaugą
- Priklausomai nuo pasirinkto atsiskaitymo metodo, gali būti rezervuojamos Kliento lėšos banko sąskaitoje, kad būtų užtikrinta, jog Klientas turi pakankamai lėšų atsiskaityti už suteiktą Paslaugą. Lėšų rezervavimą atlieka mokėjimus administruojantis subjektas.
- Po kiekvienos Įkrovimo sesijos Kliento Paskyroje pateikiama informacija apie Kliento Įkrovimo sesiją ir už suteiktą Paslaugą mokėtina suma.
- Jeigu Klientas yra sudaręs su Ignitis Paslaugos pirkimo – pardavimo sutartį, pagal kurią Klientui suteikiamas kredito limitas, Klientas naudojasi Paslauga, neviršydamas kredito limito, ir už Paslaugą atsiskaito pagal sutartyje nurodytas sąlygas. Jei konkrečios Įkrovimo sesijos metu yra viršijamas kredito limitas, Klientui yra leidžiama pabaigti šią Įkrovimo sesiją. Viršijus kredito limitą, Klientas gali naudotis Paslauga prieš Įkrovimo sesiją Paskyroje pasirinkęs kitą mokėjimo metodą, pvz., mokėjimo kortelę. Jei Klientas nėra su Ignitis sudaręs Paslaugos pirkimo – pardavimo sutarties arba pagal šią sutartį Klientui nebuvo suteiktas kredito limitas, tuomet mokestis už Įkrovimo sesiją automatiškai nuskaitomas pagal prie Paskyros pridėtą ir pasirinktą mokėjimo metodą.
- Ignitis grąžina Klientui pinigus (ar permoką) už naudojimąsi Paslauga, jeigu dėl techninių kliūčių ar dėl kitų nuo Kliento nepriklausančių aplinkybių Klientui buvo nuskaičiuota per didelė pinigų suma už Įkrovimo sesiją, arba įvykus apskaitos klaidai. Pastebėjęs, kad už Įkrovimo sesiją nuskaičiuota per didelė pinigų suma, Klientas gali apie tai pranešti Ignitis klientų aptarnavimo skyriui elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +370 612 55515. Įvertinęs Kliento kreipimosi pagrįstumą ir nustatęs, kad Klientui buvo nuskaičiuota per didelė pinigų suma už Įkrovimo sesiją, Ignitis grąžina Klientui susidariusią permoką į Kliento nurodytą banko sąskaitą arba, Kliento pasirinkimu, suteikia Klientui kredito limitą kitoms Įkrovimo sesijoms. Suteiktas kreditas yra matomas Kliento Paskyroje.
- Jeigu Klientui faktiškai buvo suteikta Paslauga, tačiau po Įkrovimo sesijos mokėjimas nebuvo sėkmingai atliktas dėl techninių problemų ar dėl to, kad Kliento banko sąskaitoje nebuvo pakankamai lėšų, nesumokėta suma už Paslaugą gali būti automatiškai nuskaitoma, kai Klientas Paskyroje prideda naujos banko kortelės duomenis arba Kliento banko sąskaitoje atsiranda pakankamai lėšų. Jei dėl susidariusių aplinkybių automatiškai nepavyksta nuskaityti lėšų už susidariusią skolą, Klientas gali rankiniu būdu inicijuoti skolos sumokėjimą Paskyroje pridėjęs naujos banko kortelės duomenis arba papildęs banko sąskaitą. Kol Klientas nėra atsiskaitęs už suteiktą Paslaugą, t. y. Paskyroje yra skolos likutis, Klientui neleidžiama toliau naudotis Paslauga.
- Klientams, kurie nėra sudarę Paslaugos pirkimo–pardavimo sutarties, sąskaitos išrašomos tik už praėjusį mėnesį suteiktą Paslaugą. Norint gauti PVM sąskaitą faktūrą, reikia kreiptis elektroniniu paštu [email protected]. Svarbu, kad prašymas būtų pateiktas iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Pavyzdžiui, norint užsakyti sąskaitą faktūrą už suteiktas Paslaugas vasario mėnesį, prašymą reikia pateikti iki kovo 31 d.
- Šalių atsakomybė
- Klientas privalo užtikrinti, kad Elektromobilio įkrovimas būtų pradėtas ir užbaigtas tinkamai. Kad įsitikintų, ar įkrovimas prasidėjo, Klientas turi sekti informaciją Elektromobilių įkrovimo stotelės ekrane, Elektromobilio prietaisų skydelyje ar Programėlėje. Klientas įsipareigoja naudotis Paslauga sąžiningai, naudoti Elektromobilių įkrovimo įrangą pagal paskirtį, saugoti ją nuo sugadinimo ar sunaikinimo.
- Klientas yra atsakingas už tinkamą automobilių stovėjimo taisyklių ir Elektromobilių įkrovimo stotelės naudojimo taisyklių laikymąsi.
- Klientas, prieš naudodamas Elektromobilių įkrovimo stotelę, privalo įsitikinti, kad stotelė yra tinkama ir pritaikyta transporto priemonei. Jei Elektromobilių įkrovimo stotelė yra pažeista ar kitaip sugadinta, Klientas nedelsiant turi informuoti Ignitis ir nesinaudoti konkrečia Elektromobilių įkrovimo prieiga ir (ar) Elektromobilių įkrovimo stotele. Jei Klientas, naudodamas aiškiai pažeista ar kitaip sugadinta stotele, patyrė nuostolių, Ignitis neatsako už tokių nuostolių atlyginimą.
- Klientas atsakingas už bet kokį neteisėtą naudojimąsi Paslauga. Jeigu Klientas mano, kad jo Programėlės Paskyra yra pasisavinta kito asmens, Klientas privalo nedelsdamas apie tai pranešti Ignitis elektroniniu paštu [email protected] arba telefonu: +370 612 55515. Kilus įtarimams dėl neteisėto pasinaudojimo ar ketinimo neteisėtai pasinaudoti Paslauga, Ignitis turi teisę sustabdyti Paskyros veikimą neribotam terminui ir susisiekti su Klientu, siekiant jį informuoti dėl susiklosčiusių aplinkybių.
- Klientas privalo saugoti savo prisijungimo vardą bei slaptažodį ir neatskleisti šių duomenų tretiesiems asmenims. Ignitis neatsako už neteisėtą pasinaudojimą Paskyra, jos pasisavinimą ir bet kokių su tuo susijusių nuostolių atsiradimą, jeigu toks incidentas įvyko Klientui bet kokia forma atskleidus, praradus ir pan. prisijungimo prie Paskyros duomenis, taip pat, kai toks incidentas įvyko dėl neteisėtų trečiųjų asmenų veiklos.
- Jeigu Klientui, naudojantis Programėle, dėl įvykusio duomenų saugumo pažeidimo tapo žinomi trečiųjų asmenų duomenys, Klientas apie tai privalo nedelsiant informuoti Ignitis ir susilaikyti nuo bet kokių neteisėtų duomenų panaudojimo veiksmų.
- Ignitis turi teisę bet kada, iš anksto neinformavęs Kliento, sustabdyti arba nutraukti Paslaugų teikimą, kilus pagrįstiems įtarimams dėl Kliento pateiktos informacijos teisingumo taip pat, jeigu Klientas buvo padaręs naudojimosi Programėle ir (ar) Elektromobilių įkrovimo stotele pažeidimų, naudojasi Paslauga nesąžiningai, piktnaudžiauja. Ignitis turi teisę reikalauti Kliento atlyginti patirtus nuostolius ir (ar) pranešti kompetentingoms institucijoms apie galimai neteisėtus Kliento veiksmus.
- Ignitis neįsipareigoja užtikrinti nepertraukiamo Paslaugos teikimo, tačiau įsipareigoja dėti visas pastangas, kad užtikrintų kuo sklandesnį Paslaugos teikimą. Ignitis visais atvejais neatsako už pasekmes, atsiradusias dėl minėtos Paslaugos teikimo sutrikimų. Ignitis taip pat neatsako už Elektromobilių įkrovimo stotelių laikinus gedimus, atvejus, kai neveikia mobiliojo ryšio tinklas arba susijusios funkcijos bei Paslaugos teikimo sustabdymą dėl priežasčių, kurios pasirodė esą neteisingos, bet Ignitis sustabdymo metu pagrįstai manė, kad buvo pagrindas imtis veiksmų, užkertančių kelią bet kokios žalos Elektromobilių įkrovimo stotelių įrangai, Programėlei ar Kliento asmens duomenims atsiradimui.
- Ignitis neatsako už Programėlės veikimo sutrikimus, klaidas, trečiųjų šalių (pvz., banko, ryšių operatoriaus, elektros energijos skirstymo operatoriaus ir kt.) veiklos sutrikimus.
- Ignitis neatsako už Kliento ar trečiųjų šalių nuostolius, jei šie nuostoliai buvo patirti dėl teisės aktų ir standartų neatitinkančios Kliento įrangos, Kliento neteisėtų veiksmų, Kliento pateiktos melagingos ar neteisingos informacijos, naudojimosi Elektromobilių įkrovimo stotelėmis ne pagal paskirtį ir (ar) ne pagal jų naudojimosi taisykles. Ignitis neatsako už nuostolius, kurie kilo ne dėl Ignitis kaltės, taip pat už netiesioginius nuostolius.
- Paslaugos teikimo sustabdymas ir (ar) nutraukimas
- Ignitis turi teisę nedelsiant, iš anksto neįspėjęs Kliento, sustabdyti Paslaugos teikimą, užblokuoti ar panaikinti Kliento Paskyrą, jeigu Klientas:
- registruodamasis arba naudodamasis Programėle, pateikia neteisingą, klaidinančią arba neišsamią informaciją;
- naudojasi kitų asmenų tapatybe, nurodydamas Programėlėje kito asmens vardą, pavardę ar kitus duomenis;
- naudojasi Paslauga, pažeisdamas Taisyklių ir (ar) teisės aktų reikalavimus;
- naudojasi Paslauga ir (ar) Programėle, galimai vykdydamas bet kokią apgaulingą veiklą, sukčiaudamas ar bet kokiu kitu būdu piktnaudžiauja, nesąžiningai ar netinkamai naudojasi Paslauga ir (ar) Programėle. Naudoja šalutinę programinę įrangą ar bet kokiais kitais veiksmais naudojasi arba siekia pasinaudoti Paslauga, neteisėtai siekdamas išvengti ir (ar) sumažinti mokėjimus už Paslaugą ir (ar) paveikti faktiškai įkrautų kWh kiekius ir pan.
- Kai Kliento Paskyra yra užblokuojama arba panaikinama dėl 12.1.2-12.1.4 punktuose išvardintų priežasčių, tokiam Klientui užsiregistravus ir sukūrus naują Paskyrą, Ignitis pasilieka teisę nedelsiant be išankstinio įspėjimo šią Paskyrą užblokuoti ar panaikinti, ar kitaip apriboti naudojimąsi Programėle ir (ar) Paslauga.
- Ignitis pasilieka teisę panaikinti Kliento Paskyrą dėl nepasiektų aktyvumo rodiklių (pvz., jei Klientas nesinaudojo Paslauga tam tikrą laiką).
- Ignitis turi teisę nedelsiant, iš anksto neįspėjęs Kliento, sustabdyti Paslaugos teikimą, užblokuoti ar panaikinti Kliento Paskyrą, jeigu Klientas:
- Duomenų apsauga
- Ignitis tvarko asmens duomenis Paslaugos teikimo, sutarčių sudarymo ir vykdymo, atsiskaitymo už teikiamą Paslaugą, įsiskolinimo valdymo, administravimo ir išieškojimo bei kitais teisės aktuose ar sutartyje numatytų šalių teisių įgyvendinimo ir (ar) pareigų vykdymo tikslais, vadovaudamasis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB ir kitų asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka. Detalesnė informacija apie Kliento asmens duomenų tvarkymą ir susijusias teises viešai skelbiama Privatumo politikoje.
- Baigiamosios nuostatos
- Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
- Visi tarp Ignitis ir Kliento, kuris pagal teisinį reguliavimą nėra laikomas vartotoju, kilę nesutarimai dėl Taisyklių yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 (trisdešimt) dienų, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
- Kilus klausimų dėl Taisyklių, Klientas gali kreiptis į Ignitis šiai kontaktais: [email protected].
- Klientas, kuris laikomas vartotoju, gali spręsti su Ignitis iškilusius ginčus raštu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia, Klientas raštu turi kreiptis į Ignitis el. paštu [email protected]. Per 14 (keturiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo Ignitis neatsakius į Kliento pretenziją arba nepatenkinus Kliento pretenzijos, Klientas gali kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t. y. Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. +370 5 262 6751, interneto svetainė https://vvtat.lrv.lt/lt/), arba į jos teritorinius padalinius apskrityse ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, adresu ec.europa.eu/odr.
- Programėlės turinys, t. y. tekstas, grafika, vaizdai, prekių ženklai, Paslaugos ženklai, logotipai, yra saugomi autorių teisių ir kitų Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktų. Neteisėtas tokio turinio naudojimas gali pažeisti autorių, prekės ženklų savininkų bei kitas įstatymų saugomas teises. Naudodamasis Programėle, Klientas neturi teisės parduoti, keisti, dauginti, rodyti, viešai atlikti, platinti, kurti išvestinius kūrinius ar kitaip naudoti Programėlės turinio bet kokiu būdu bet kokiu viešuoju ar komerciniu tikslu. Draudžiama naudoti Programėlės turinį bet kurioje kitoje svetainėje ar tinkle esančioje kompiuterinėje aplinkoje bet kokiam tikslui.
- Ampeco LTD, į. k. 205394857, registruota 36 Dragan Tsankov Blvd., entrance A, 5th floor, Sofija 1113, Bulgarija, turi išimtinę Programėlės licenciją ir visas Programėlės intelektinės nuosavybės teises. Mokėjimo funkciją Programėlėje palaiko Worldline Financial Services (Europe) SA., į. k. B144087, registruota 33, rue du Puits Romain L-8070 Bertrange, Liuksemburgo Didžioji Hercogystė, kuri, pasitelkdama savo tarptautines atstovybes, vykdo ir administruoja visas mokėjimų operacijas.