Terms of Service of the Ignitis ON Service
„Ignitis ON“ paslaugų naudojimosi taisyklės
Galioja nuo 2025-10-01
- „Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo paslaugos teikėjo informacija:
- UAB „Ignitis“
- Juridinio asmens kodas: 303383884
- Registruotos buveinės adresas: Laisvės pr. 10, LT-04215 Vilnius
- Telefono Nr.: +370 612 55515
- El. pašto adresas: [email protected]
- Bendrosios nuostatos
- „Ignitis ON“ paslaugų naudojimosi taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato naudojimosi Elektromobilių įkrovimo Paslauga sąlygas ir tvarką, kuriomis privalo vadovautis kiekvienas Klientas, norėdamas pasinaudoti ar naudodamasis Ignitis ir (ar) Partnerių Elektromobilių įkrovimo stotelėse teikiama Elektromobilių įkrovimo Paslauga „Ignitis ON“ tinkle.
- Prieš naudodamasis Paslauga, Klientas privalo susipažinti su šiomis Taisyklėmis, Ignitis privatumo politika , kitais dokumentais ir įsipareigoti jų laikytis.
- Ignitis turi teisę bet kada vienašališkai keisti Taisykles. Taisyklių pakeitimai, jeigu nenurodoma kitaip, įsigalioja iškart juos patalpinus Programėlėje ir (ar) internetinėje svetainėje https://ignitison.lt/, ir (ar) paskelbus kitais pasirinktais būdais. Klientas, norėdamas pasinaudoti Paslauga, naudodamasis Programėle ir (ar) internetinėje svetainėje https://ignitison.lt/, pirmą kartą po Taisyklių pasikeitimo, privalo susipažinti su Taisyklių pakeitimais. Klientas, norėdamas pasinaudoti Paslauga nesinaudodamas Programėle, kiekvieną kartą prieš pasinaudodamas Paslauga Mokėjimo portale privalo susipažinti su Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis.
- Naudojamos sąvokos:
- Automatinis įkrovimas (angl. Autocharge ) – Elektromobilių įkrovimo funkcija, leidžianti vairuotojui pradėti Įkrovimo sesiją prijungus įkrovimo jungtį, be papildomo patvirtinimo mobiliąja Programėle ar RFID raktu. Funkcionalumas pasiekiamas Elektromobiliams palaikantiems automatinio įkrovimo funkciją ir tik Elektromobilių įkrovimo stotelėse, turinčiose didelės galios Elektromobilių įkrovimo prieigas (naudojantis CCS jungtimi).
- Dovanų kuponas – tai vienkartinio panaudojimo kodas, suteikiantis teisę papildyti jo turėtojo Paskyros balansą iš anksto nustatyta nominalia verte eurais, kuria gali būti atsiskaitoma už Paslaugas pagal tuo metu galiojančius tarifus ir sąlygas.
- Elektrinė transporto priemonė (toliau – Elektromobilis ) – motorinė transporto priemonė, kurioje sumontuota jėgos pavara, turinti bent vieną ne išorinę elektros mašiną, veikiančią kaip energijos keitiklis su elektrine įkraunamąja energijos kaupimo sistema, kurią galima įkrauti iš išorės.
- Elektromobilių įkrovimo stotelė – elektros inžinerinis įrenginys, turintis vieną ar daugiau Elektromobilių įkrovimo prieigų ir bendrą klientų identifikacijos sąsają. Jos skirstomos į:
- lėto įkrovimo (standartinis) galios Elektromobilių įkrovimo stotelę (AC) – galia iki 44kW;
- greito įkrovimo galios Elektromobilių įkrovimo stotelę – galia 45-149 kW;
- itin greito įkrovimo galios Elektromobilių įkrovimo stotelę. – galia nuo 150 kW.
- Elektromobilių įkrovimo prieiga – Elektromobilių įkrovimo sąsaja, per kurią vienu metu galima įkrauti vieną Elektromobilį.
- Ignitis – UAB „Ignitis“, juridinio asmens kodas 303383884, buveinės adresas: Laisvės pr. 10, LT-04215 Vilnius, kuri teikia Elektromobilių įkrovimo paslaugas „Ignitis ON“ tinkle.
- „Ignitis ON“ tinklas – Ignitis ir (ar) Ignitis Partnerių Elektromobilių įkrovimo stotelių visuma.
- Įkrovimo sesija – laiko tarpas, kurio metu yra inicijuotas Elektromobilio įkrovimas, matuojamas trukme nuo Elektromobilio prijungimo prie Elektromobilių įkovimo stotelės iki atjungimo nuo Elektromobilių įkrovimo stotelės.
- Klientas – bet kuris fizinis ar juridinis asmuo, turintis Paskyrą ir (ar) kuris naudojasi Paslauga.
- Kvitų tinklalapis – internetinis puslapis, kuriame Klientas gali gauti elektroninius kvitus už konkrečias Įkrovimo sesijas „Ignitis ON“ tinkle. Kvitų tinklalapis pasiekiamas internetiniu adresu: https://cp.ignitison.com/public/receipts .
- Mokėjimų be registracijos portalas – internetinis puslapis, į kurį Klientas nukreipiamas nuskanavus greitojo atsako kodą (toliau – QR kodas), esantį ant Elektromobilių įkrovimo stotelės. Pasirinkus norimą mokėjimo būdą, Klientas gali pasinaudoti Paslauga, nesinaudojant Programėle.
- Mokėjimo terminalas – tai elektroninis įrenginys, skirtas nuskaityti mokėjimo korteles ir Skaitmenines pinigines palaikančius įrenginius, kuriais yra atsiskaitoma už Paslaugą.
- Paskyra – Kliento asmeninė elektroninė paskyra Programėlėje.
- Paslauga – Ignitis ir (ar) Partnerių Elektromobilių įkrovimo stotelėse teikiama Elektromobilių įkrovimo Paslauga „Ignitis ON“ tinkle.
- Partneris – Elektromobilių įkrovimo stotelės savininkas, kuriam Ignitis teikia elektromobilumo paslaugas, prijungiant jo valdomas Elektromobilių įkrovimo stoteles prie „Ignitis ON“ tinklo ir atitinkamai atvaizduojant jas Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapiuose.
- Privatumo politika – dokumentas, kuriame Ignitis informuoja Klientus apie pagrindinius asmens duomenų tvarkymo, duomenų subjekto teisių įgyvendinimo principus. Privatumo politika yra skelbiama internetinėje svetainėje https://ignitison.lt/privatumo-politika.
- Programėlė – „Ignitis ON“ mobilioji programėlė, kurios pagalba yra naudojamasi Paslauga.
- Rezervacija – Programėlės funkcija, leidžianti rezervuoti Elektromobilių įkrovimo prieigą itin greito įkrovimo Elektromobilių įkrovimo stotelėje (angl. HPC).
- RFID raktas – unikalų numerį turintis raktas, naudojamas kaip belaidis būdas identifikuoti Klientą, kurio pagalba Klientas gali inicijuoti ir sustabdyti Įkrovimo sesiją „Ignitis ON“ tinklui priklausančiose įkrovimo stotelėse.
- Skaitmeninė piniginė – elektroninis įrenginys, programinė įranga arba internetinė paslauga, leidžianti vienai šaliai atlikti elektroninius sandorius su kita šalimi, dažniausiai naudojant telefoną ar kompiuterį, pvz.: Apple pay, Google Pay.
- Užimtos prieigos mokestis – mokestis, kuris gali būti pritaikytas Kliento Įkrovimo sesijai, kuomet Elektromobilio įkrovimas nebevyksta, tačiau Elektromobilis vis dar yra prijungtas prie įkrovimo stotelės.
- Paskyros sukūrimas
- Klientas, norėdamas naudotis Programėle, turi ją atsisiųsti iš App Store arba Google Play programėlių parduotuvės. Klientas, norėdamas naudotis Paslauga, Programėlėje turi susikurti Paskyrą. Susikurdamas Paskyrą, Klientas privalo:
- užpildyti Programėlėje pateikiamą registracijos formą, nurodydamas joje reikalaujamus pateikti duomenis: elektroninio pašto adresą (kaip prisijungimo vardą), prisijungimo slaptažodį ir kitus;
- susipažinti su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, kita pateikta privaloma susipažinti informacija;
- išreikšti sutikimą su Taisyklėmis, kitais dokumentais bei informacija;
- išreikšti savo valią, sutinkant arba nesutinkant su tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimu;
- pridėti pasirinktą mokėjimo metodą.
- Susikurdamas Paskyrą, Klientas įsipareigoja pateikti teisingą, tikslią informaciją ir duomenis bei prisiima visą atsakomybę dėl registracijos metu pateiktų duomenų teisingumo ir tikslumo.
- Susikuriant Paskyrą Klientui draudžiama savintis kitų asmenų tapatybę, nurodant svetimą vardą, pavardę ir (ar) kitus duomenis, taip pat draudžiama neteisėtai naudotis kitų asmenų Paskyromis. Kilus įtarimams, kad Programėle ir (ar) Paslauga naudojamasi pažeidžiant šio punkto reikalavimus bei kitų asmenų teises, Ignitis turi teisę savo nuožiūra atlikti visus ar bet kuriuos iš šių veiksmų: a) reikalauti pateikti teisingus ir tikslius Kliento duomenis; b) laikinai užblokuoti Paskyrą iki bus ištaisyti šio punkto pažeidimai ir pateikti teisingi bei tikslūs Kliento duomenys ir (ar) įvykdyti kiti Ignitis reikalavimai (papildoma asmens autentifikacija, saugos kodo įvedimas ir pan.); c) panaikinti Kliento Paskyrą.
- Paskyra gali būti panaikinta ar sustabdyta Kliento prašymu. Prašymas panaikinti ar sustabdyti Paskyrą gali būti pateikiamas elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +370 612 55515. Taip pat Klientas gali pats panaikinti Paskyrą, naudodamasis Programėle. Panaikinta Paskyra neatkuriama.
- Keičiant Paskyros el. pašto adresą, Klientas turi atšaukti visus galiojančius sutikimus gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus į senąjį el. pašto adresą. Klientui neatšaukus tiesioginės rinkodaros sutikimo gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus senuoju el. paštu, Klientas šiuo el. paštu toliau gaus tiesioginės rinkodaros pranešimus.
- Klientas, norėdamas naudotis Programėle, turi ją atsisiųsti iš App Store arba Google Play programėlių parduotuvės. Klientas, norėdamas naudotis Paslauga, Programėlėje turi susikurti Paskyrą. Susikurdamas Paskyrą, Klientas privalo:
- Programėlės funkcionalumai
- Po Paskyros sukūrimo Klientas gali naudotis Paskyros funkcionalumais bei Paslauga:
- atlikti artimiausių Elektromobilių įkrovimo stotelių paiešką ir filtravimą pagal pasirinktus kriterijus;
- stebėti Elektromobilių įkrovimo stotelių užimtumo informaciją realiu laiku;
- pradėti ir sustabdyti Įkrovimo sesiją pasirinktoje stotelėje;
- skanuojant QR kodą pradėti ir sustabdyti Įkrovimo sesiją pasirinktoje stotelėje;
- stebėti įkrovimo eigą realiu laiku;
- pasirinkti norimą atsiskaitymo metodą ir susipažinti su mokėjimų informacija;
- gauti pranešimus apie Įkrovimo sesijos pabaigą ir kitus svarbius įvykius;
- naudotis Rezervacijos funkcija;
- kitomis papildomomis funkcijomis.
- Neturint Paskyros Klientas gali naudotis Paslaugos funkcionalumais bei Paslauga:
- atlikti artimiausių Elektromobilių įkrovimo stotelių paiešką ir filtravimą pagal pasirinktus kriterijus;
- stebėti Elektromobilių įkrovimo stotelių užimtumo informaciją realiu laiku;
- pradėti ir sustabdyti Įkrovimo sesiją pasirinktoje stotelėje;
- skanuojant QR kodą pradėti ir sustabdyti Įkrovimo sesiją pasirinktoje stotelėje;
- stebėti įkrovimo eigą realiu laiku;
- pasirinkti norimą atsiskaitymo metodą ir susipažinti su mokėjimų informacija.
- po Įkrovimo sesijos Klientas jo nurodytu el. paštu gali gauti elektroninį kvitą už suteiktą Paslaugą arba atsisiųsti elektroninį kvitą vėliau iš Kvitų tinklalapio, suvedęs reikiamą informaciją apie Įkrovimo sesiją.
- Po Paskyros sukūrimo Klientas gali naudotis Paskyros funkcionalumais bei Paslauga:
- RFID rakto užsakymas ir naudojimo sąlygos
- Klientas, naudodamasis Programėle, gali užsisakyti RFID raktą. RFID rakte yra unikalūs duomenys, kurie perduodami Elektromobilių įkrovimo stotelei, leidžiantys jai atpažinti Klientą ir inicijuoti Įkrovimo sesiją.
- Ignitis neatsako už RFID rakto praradimą ir (ar) neteisėtą panaudojimą ir bet kokius nuostolius ar Kliento patirtą žalą dėl RFID rakto praradimo ir (ar) neteisėto panaudojimo. Praradęs RFID raktą, Klientas įsipareigoja apie tai pranešti Ignitis nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo įvykio. Apie įvykį Klientas gali pranešti elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +370 612 55515. Gavus Kliento pranešimą apie prarastą RFID raktą, prarastas RFID raktas užblokuojamas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos. Klientas visais atvejais privalo atsiskaityti Ignitis už Paslaugas, kurios buvo suteiktos iki RFID rakto blokavimo momento. Užblokavus RFID raktą, Klientas gali užsisakyti naują RFID raktą įprasta tvarka.
- Klientas gali savarankiškai užblokuoti RFID raktą, naudodamasis Programėle.
- Naudojimasis Dovanų kuponais
- Dovanų kuponas yra priskiriamas prie Kliento Paskyros, suvedus jo kodą Programėlėje.
- Klientas, norėdamas pasinaudoti Paslauga už Dovanų kupone nurodytą sumą, prieš pradėdamas Įkrovimo sesiją, Paskyroje turi pasirikti mokėjimo metodą – atsiskaitymą pagal Paskyroje priskirto Dovanų kupono sumą. Jei besitęsiant Įkrovimo sesijai Dovanų kupono sumos likutis pasibaigia, Įkrovimo sesija pratęsiama naudojant kitą Kliento pridėtą mokėjimo būdą, pvz., mokėjimo kortelę.
- Dovanų kuponas turi du svarbius terminus – Dovanų kupono aktyvavimo terminą (iki kada vėliausiai jį galima pridėti prie Paskyros) ir Dovanų kupono galiojimo terminą (iki kada Klientas gali panaudoti Dovanų kupone nurodytą nominalią vertę Elektromobilio įkrovimo Paslaugai). Pasibaigus vienam iš terminų ir nespėjus laiku aktyvuoti ar panaudoti Dovanų kupono – jo likutis anuliuojamas ir nekompensuojamas.
- Prie Paskyros galima pridėti neribotą kiekį Dovanų kuponų. Jų likutis galios pagal kiekvieno atskiro Dovanų kupono galiojimo terminą. Kai prie Paskyros yra pridėti du ar daugiau Dovanų kuponų, Elektromobilio įkrovimo išlaidos pirmiausia bus automatiškai dengiamos nuo anksčiausiai prie Paskyros pridėto Dovanų kupono.
- Dovanų kuponas nėra grąžinamas, keičiamas į pinigus ar kitą Dovanų kuponą.
- Paslaugai neišnaudota Dovanų kupono suma, esanti Kliento Paskyroje, negali būti perkeliama į kitą Paskyrą.
- Visos intelektinės nuosavybės teisės į Dovanų kuponą priklauso Ignitis. Be išankstinio rašytinio Ignitis sutikimo draudžiama kopijuoti, keisti Dovanų kupono turinį, formą, dizainą ar kitaip jį naudoti, pažeidžiant Ignitis turimas autorių teises ar Dovanų kupone naudojamo (-ų) prekių ženklo (-ų) savininko (-ų) teises bei teisėtus interesus. Asmuo, neteisėtai panaudojęs, padaręs kopiją, kitaip atgaminęs ar suklastojęs dovanų kuponą, taip pat dalyvavęs jį panaudojant, kopijuojant, kitaip atgaminant, ar suklastojant atsako Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatyta tvarka ir jam gali būti taikoma baudžiamoji atsakomybė.
- Jeigu Dovanų kuponas buvo suteiktas Klientui Ignitis iniciatyva, kuomet Klientas Dovanų kupono nepirko), Ignitis pasilieka teisę dėl bet kokios priežasties, iš anksto neinformavęs, sustabdyti ir (ar) panaikinti bet kokio Dovanų kupono galiojimą. Tai apima ir tokius atvejus (tačiau jais neapsiribojama), kai Ignitis turi pagrįstą pagrindą manyti, kad Dovanų kuponas yra naudojamas neteisėtai.
- Naudojimasis Rezervacija
- Elektromobilių įkrovimo prieigos Rezervacijos funkcija yra pasiekiama Programėlėje, pasirinkus konkrečią įkrovimo lokaciją, laisvą Elektromobilių įkrovimo prieigą ir paspaudus Rezervacijos mygtuką.
- Klientas, nusprendęs nesinaudoti Įkrovimo paslauga rezervuotoje Elektromobilių įkrovimo prieigoje, privalo pats atšaukti Rezervaciją Programėlėje – pasirinkus rezervuotą Elektromobilių įkrovimo prieigą ir paspaudus atšaukimo mygtuką.
- Vienos Rezervacijos galiojimo trukmė yra 5 (penkios) minutės nuo jos patvirtinimo momento.
- Klientų atliekamų Rezervacijų skaičius nėra ribojamas.
- Jei Klientas nepasinaudoja rezervuota Elektromobilių įkrovimo prieiga per nustatytą Rezervacijos trukmę ir nepradeda Įkrovimo sesijos, Rezervacijos funkcija šiam Klientui bus laikinai apribota ir nebus prieinama 5 (penkias) minutes nuo nepanaudotos Rezervacijos galiojimo pabaigos.
- Visos aktyvios (rezervuotos) Elektromobilių įkrovimo prieigos yra matomos Programėlėje kitiems vartotojams realiuoju laiku.
- Automatinio įkrovimo naudojimosi sąlygos
- Klientas, norėdamas aktyvuoti Automatinio įkrovimo funkciją, turi susisiekti su Ignitis klientų aptarnavimo skyriumi elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +370 527 67676. Tam, kad būtų galima aktyvuoti Automatinio įkrovimo funkciją, Klientas Elektromobiliu turi būti atlikęs bent vieną Įkrovimo sesiją didelės galios Elektromobilių įkrovimo prieigoje (CCS jungtimi). Kliento užklausa bus išspręsta ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną ir apie galimybę aktyvuoti funkcionalumą, Klientas bus informuotas el. paštu. Klientas taip pat gali pats aktyvuoti Automatinio įkrovimo funkciją Programėlėje. Daugiau informacijos apie funkcijos aktyvavimą pateikiama interneto svetainėje https://ignitison.lt .
- Klientas yra atsakingas už teisingą Elektromobilio ir savo Paskyros duomenų (Elektromobilio modelis, unikalus RFID numeris, Paskyros el. paštas ir Įkrovimo sesijos, kuri buvo atlikta didelės galios Elektromobilių įkrovimo prieigoje, data) pateikimą Ignitis klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojams.
- Ignitis neatsako už Kliento patirtą žalą ir bet kokius nuostolius dėl neteisėto Kliento Elektromobilio panaudojimo atliekant Įkrovimo sesijas naudojantis Elektromobiliu, kuriame yra aktyvuoja Automatinio įkrovimo funkcija. Praradęs ar pardavęs Elektromobilį, Klientas įsipareigoja išjungti Automatinio įkrovimo funkciją Programėlėje arba apie tai pranešti Ignitis nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo įvykio. Apie įvykį Klientas gali pranešti elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +370 527 67676. Gavus Kliento prašymą išjungti Automatinio įkrovimo funkciją, ji išjungiama ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos. Klientas visais atvejais privalo atsiskaityti Ignitis už Paslaugas, kurios buvo suteiktos iki Automatinio įkrovimo funkcijos išjungimo momento.
- Klientas gali savarankiškai išjungti Automatinio įkrovimo funkciją naudodamasis Programėle.
- Įkainiai
- Programėlėje, Mokėjimo portale ir Mokėjimo terminale yra skelbiami Paslaugos įkainiai.
- Įkrovimo Paslauga yra apmokestinama už įkrautą elektros energijos kiekį EUR/kWh.
- Taip pat gali būti taikomas Elektromobilių įkrovimo stotelės Užimtumo mokestis Eur/min., kuris yra laikomas įkrovimo Paslaugos kainos dalimi.
- Paslaugos įkainiai pateikiami eurais su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).
- Prieš pradedant įkrovimo procesą, kaina bus aiškiai nurodyta Programėlėje, Mokėjimo portale arba Mokėjimo terminalo ekrane, jei toks yra.
- Klientams gali būti taikomas Užimtos prieigos mokestis:
- Užimtos prieigos mokestis taikomas tuo atveju, kai Elektromobilio įkrovimas nebevyksta, bet Elektromobilis ir toliau lieka prijungtas prie Elektromobilių įkrovimo prieigos. Prieš pradedant skaičiuoti Užimtos prieigos mokestį, Klientui į telefoną, kuriame yra prisijungta prie Paskyros, pateikiamas pranešimas apie Įkrovimo sesijos pabaigą ir artėjantį Užimtos prieigos mokesčio taikymą. Klientui suteikiamas lengvatinis laikotarpis, per kurį galima patraukti Elektromobilį. Pasibaigus lengvatiniam laikotarpiui, pradedamas taikyti Užimtos prieigos mokestis.
- Užimtos prieigos mokestis skaičiuojamas pagal faktinį užimtą laiką, taikant fiksuotą tarifą eurais už minutę (Eur/min).
- Užimtos prieigos mokesčiui taikomos maksimalios sumos lubos, t. y. nustatyta maksimali suma, kurią gali sudaryti šis mokestis vienos Įkrovimo sesijos metu.
- Taikomo Užimtos prieigos mokesčio dydis, lengvatinio laikotarpio trukmė ir maksimali Užimtos prieigos mokesčio suma yra nurodomi Ignitis ON interneto svetainėje https://ignitison.lt/kainos.
- Klientas yra atsakingas už tai, kad atlaisvintų Elektromobilių įkrovimo prieigą laiku, nepriklausomai nuo to, ar jis gavo ar peržiūrėjo Programėlės pranešimus apie Įkrovimo sesijos pabaigą ar Užimtos prieigos mokesčio taikymą. Jeigu Klientas naudojasi Įkrovimo paslauga paleisdamas Įkrovimo sesijas RFID raktu arba kita priemone, kuri nesuteikia realiuoju laiku siunčiamų pranešimų, Užimtos prieigos mokestis jam vis tiek taikomas, jei nustatytos sąlygos yra tenkinamos.
- Apmokėjimas už Paslaugą
- Apmokėjimas už paslaugas gali būti atliekamas šiais būdais:
- Programėlėje:
- pridėjus mokėjimo kortelę arba Skaitmeninės piniginės mokėjimo metodą į Programėlę;
- pridėjus balansą;
- turint Ignitis suteiktą kredito limitą;
- RFID raktu, jeigu jis susietas su Paskyra, kurioje yra pasirinktas apmokėjimo būdas;
- Automatinio įkrovimo metu, jeigu ši funkcija yra aktyvuota Programėlėje ir jai yra priskirtas apmokėjimo būdas;
- be registracijos atsiskaityti galima mokėjimo kortele arba Skaitmeninės piniginės mokėjimo metodu.
- Mokėjimo portale atsiskaityti galima mokėjimo kortele arba Skaitmeninės piniginės mokėjimo metodu.
- Mokėjimo terminale atsiskaityti galima mokėjimo kortele arba Skaitmeninės piniginės mokėjimo metodu.
- Programėlėje:
- Priklausomai nuo pasirinkto atsiskaitymo metodo, gali būti rezervuojamos Kliento lėšos banko sąskaitoje, kad būtų užtikrinta, jog Klientas turi pakankamai lėšų atsiskaityti už suteiktą Paslaugą. Lėšų rezervavimą atlieka mokėjimus administruojantis subjektas.
- Po kiekvienos Įkrovimo sesijos Kliento Paskyroje (jei Klientas turi Paskyrą) arba Mokėjimo be registracijos portale (jei Klientas neturi Paskyros) pateikiama informacija apie Kliento Įkrovimo sesiją ir už suteiktą Paslaugą mokėtina suma.
- Jeigu Klientas yra sudaręs su Ignitis Paslaugos pirkimo – pardavimo sutartį, pagal kurią Klientui suteikiamas kredito limitas, Klientas naudojasi Paslauga, neviršydamas kredito limito, ir už Paslaugą atsiskaito pagal sutartyje nurodytas sąlygas. Jei konkrečios Įkrovimo sesijos metu yra viršijamas kredito limitas, Klientui yra leidžiama pabaigti šią Įkrovimo sesiją. Viršijus kredito limitą, Klientas gali naudotis Paslauga prieš Įkrovimo sesiją Paskyroje pasirinkęs kitą mokėjimo metodą, pvz., mokėjimo kortelę. Jei Klientas nėra su Ignitis sudaręs Paslaugos pirkimo – pardavimo sutarties arba pagal šią sutartį Klientui nebuvo suteiktas kredito limitas, tuomet mokestis už Įkrovimo sesiją automatiškai nuskaitomas pagal prie Paskyros pridėtą ir pasirinktą mokėjimo metodą.
- Ignitis grąžina Klientui pinigus (ar permoką) už naudojimąsi Paslauga, jeigu dėl techninių kliūčių ar dėl kitų nuo Kliento nepriklausančių aplinkybių Klientui buvo nuskaičiuota per didelė pinigų suma už Įkrovimo sesiją, arba įvykus apskaitos klaidai. Pastebėjęs, kad už Įkrovimo sesiją nuskaičiuota per didelė pinigų suma, Klientas gali apie tai pranešti Ignitis klientų aptarnavimo skyriui elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +370 612 55515. Įvertinęs Kliento kreipimosi pagrįstumą ir nustatęs, kad Klientui buvo nuskaičiuota per didelė pinigų suma už Įkrovimo sesiją, Ignitis grąžina Klientui susidariusią permoką į Kliento nurodytą banko sąskaitą arba, Kliento pasirinkimu, suteikia Klientui kredito limitą kitoms Įkrovimo sesijoms. Suteiktas kreditas yra matomas Kliento Paskyroje.
- Jeigu Klientui faktiškai buvo suteikta Paslauga, tačiau po Įkrovimo sesijos mokėjimas nebuvo sėkmingai atliktas dėl techninių problemų ar dėl to, kad Kliento banko sąskaitoje nebuvo pakankamai lėšų, nesumokėta suma už Paslaugą gali būti automatiškai nuskaitoma, kai Klientas Paskyroje prideda naujos banko kortelės duomenis arba Kliento banko sąskaitoje atsiranda pakankamai lėšų. Jei dėl susidariusių aplinkybių automatiškai nepavyksta nuskaityti lėšų už susidariusią skolą, Klientas gali rankiniu būdu inicijuoti skolos sumokėjimą Paskyroje pridėjęs naujos banko kortelės duomenis arba papildęs banko sąskaitą. Kol Klientas nėra atsiskaitęs už suteiktą Paslaugą, t. y. Paskyroje yra skolos likutis, Klientui neleidžiama toliau naudotis Paslauga.
- Klientams, kurie nėra sudarę Paslaugos pirkimo–pardavimo sutarties, sąskaitos išrašomos tik už praėjusį mėnesį suteiktą Paslaugą. Norint gauti PVM sąskaitą faktūrą, reikia kreiptis elektroniniu paštu [email protected]. Svarbu, kad prašymas būtų pateiktas iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Pavyzdžiui, norint užsakyti sąskaitą faktūrą už suteiktas Paslaugas vasario mėnesį, prašymą reikia pateikti iki kovo 31 d.
- Apmokėjimas už paslaugas gali būti atliekamas šiais būdais:
- Naudojimasis Paslauga per Mokėjimo be registracijos portalą
- Klientas gali naudotis Paslauga „Ignitis ON“ tinkle be registracijos, t. y. nesinaudojant Programėle bei nesusikūręs Paskyros.
- Naudojimasis Paslauga per Mokėjimo be registracijos portalą:
- Klientas, norėdamas pasinaudoti Paslauga be registracijos, turi nuskanuoti QR kodą, esantį ant Elektromobilių įkrovimo stotelės;
- Nuskanavus QR kodą, Klientas nukreipiamas į Mokėjimo be registracijos portalą adresu: https://adhoc.ignitison.com/lt , kuriame gali matyti Paslaugos įkainius, Elektromobilių įkrovimo prieigos informaciją ir inicijuoti Įkrovimo sesiją.
- Norėdamas pasinaudoti Paslauga be registracijos, Klientas privalo:
- pasirinkti norimą kalbą Mokėjimo be registracijos portale;
- susipažinti su Taisyklėmis ir kita pateikta susipažinimui informacija ir patvirtinti susipažinimą;
- pasirinkti norimą mokėjimo metodą (mokėjimo kortelę, arba Skaitmeninės piniginės mokėjimo metodą.);
- banko sąskaitoje turėti ne mažiau lėšų nei įkainiuose nurodoma būtina minimali suma, t. y. 30 (trisdešimt) Eur, kuri bus rezervuota prieš suteikiant Paslaugą.
- Klientui pasirinkus norimą mokėjimo metodą bei suvedus jo duomenis, Kliento banko sąskaitoje rezervuojama 30 (trisdešimties) EUR suma, siekiant užtikrinti, jog Klientas turės pakankamai lėšų atsiskaityti už Paslaugą. Lėšų rezervavimą atlieka mokėjimus administruojantis subjektas.
- Tiksli mokėtina suma apskaičiuojama pasibaigus Įkrovimo sesijai.
- Jei mokėtina suma už suteiktas Paslaugas yra mažesnė nei rezervuota suma, skirtumas grąžinamas į tą pačią Kliento banko sąskaitą.
- Įkrovimo sesijos metu išnaudojus visą rezervuotą lėšų sumą, Įkrovimo sesija baigiasi automatiškai.
- Jei, rezervavus nustatytą pinigų sumą, Įkrovimo sesija nebuvo pradėta dėl techninių, ryšio sutrikimo ar kitų priežasčių, rezervuoti pinigai grąžinami į Kliento sąskaitą.
- Klientas gali naudotis šiais Mokėjimo be registracijos portalo funkcionalumais ir paslaugomis:
- Pradėti ir sustabdyti Įkrovimo sesiją pasirinktoje Elektromobilių įkrovimo stotelėje;
- stebėti Įkrovimo sesijos eigą realiu laiku;
- užbaigus Įkrovimo sesiją matyti detalią Įkrovimo sesijos informaciją bei suteiktos Paslaugos kainą;
- įkrovimo sesijai pasibaigus arba bet kada vėliau atsisiųsti elektroninį kvitą už suteiktą Paslaugą į savo mobilų įrenginį;
- Naudojimasis Paslauga atsiskaitant per Mokėjimo terminalą:
- Mokėjimo terminaluose yra rodomos visos laisvos Elektromobilių įkrovimo prieigos esančios konkrečioje lokacijoje.
- Klientui, norint pasinaudoti Paslauga atsiskaitant mokėjimo kortele per Mokėjimo terminalą, turi būti atliekami šie veiksmai:
- Pasirenkama laisva Elektromobilių įkrovimo prieiga;
- Mokėjimo terminale inicijuojama Įkrovimo sesija;
- Klientas turi priglausti, įkišti arba braukti mokėjimo kortele per Mokėjimo terminalą. Mokėjimas gali būti atliktas tiesiogiai iš mokėjimo kortelės arba per Skaitmeninę piniginę palaikantį įrenginį;
- Mokėjimo terminalas inicijuos 30 (trisdešimties) Eur rezervaciją Kliento banko sąskaitoje. Bus pradėta Įkrovimo sesija.
- Įkrovimo sesijos stabdymas vyksta Klientui Mokėjimo terminale inicijuojant Įkrovimo sesijos sustabdymą, priglaudžiant mokėjimo kortelę, su kuria buvo inicijuota Įkrovimo sesija arba Skaitmeninę piniginę palaikantį įrenginį ir spaudžiant sustabdymo funkciją.
- Po įkrovimo sesijos Mokėjimo terminalas automatiškai sugeneruoja QR kodą, kurį nuskanavus, Klientas galės atsisiųsti elektroninį kvitą už atliktą Įkrovimo sesiją. Taip pat, Klientas gali atsisiųsti elektroninį kvitą vėliau iš Kvitų tinklalapio, suvedęs reikiamą informaciją apie Įkrovimo sesiją.
- Jei mokėtina suma už suteiktas Paslaugas yra mažesnė nei rezervuota suma – skirtumas grąžinamas į tą pačią Kliento banko sąskaitą.
- Jeigu Kliento Įkrovimo sesijos kaina pasiekia rezervuotą lėšų sumą, Įkrovimo sesija yra nutraukiama.
- Jeigu Įkrovimo sesijos nepavyko pradėti, tačiau lėšos buvo rezervuotos, jos yra grąžinamos į Kliento sąskaitą.
- Šalių atsakomybė
- Klientas privalo užtikrinti, kad Elektromobilio įkrovimas būtų pradėtas ir užbaigtas tinkamai. Kad įsitikintų, ar įkrovimas prasidėjo, Klientas, priklausomai nuo to, kurį naudojimosi Paslauga būdą ir mokėjimo priemonę pasirinko, turi sekti informaciją Elektromobilių įkrovimo stotelės ekrane, Elektromobilio prietaisų skydelyje, Programėlėje, Mokėjimo portale arba Mokėjimo terminale. Klientas įsipareigoja naudotis Paslauga sąžiningai, naudoti Elektromobilių įkrovimo įrangą pagal paskirtį, saugoti ją nuo sugadinimo ar sunaikinimo.
- Klientas yra atsakingas už tinkamą automobilių stovėjimo taisyklių ir Elektromobilių įkrovimo stotelės naudojimo taisyklių laikymąsi.
- Klientas, prieš naudodamas Elektromobilių įkrovimo stotelę, privalo įsitikinti, kad stotelė yra tinkama ir pritaikyta transporto priemonei. Jei Elektromobilių įkrovimo stotelė yra pažeista ar kitaip sugadinta, Klientas nedelsiant turi informuoti Ignitis ir nesinaudoti konkrečia Elektromobilių įkrovimo prieiga ir (ar) Elektromobilių įkrovimo stotele. Jei Klientas, naudodamas aiškiai pažeista ar kitaip sugadinta stotele, patyrė nuostolių, Ignitis neatsako už tokių nuostolių atlyginimą.
- Klientas atsakingas už bet kokį neteisėtą naudojimąsi Paslauga. Jeigu Klientas mano, kad jo Programėlės Paskyra yra pasisavinta kito asmens, Klientas privalo nedelsdamas apie tai pranešti Ignitis elektroniniu paštu [email protected] arba telefonu: +370 612 55515. Kilus įtarimams dėl neteisėto pasinaudojimo ar ketinimo neteisėtai pasinaudoti Paslauga, Ignitis turi teisę sustabdyti Paskyros veikimą neribotam terminui ir susisiekti su Klientu, siekiant jį informuoti dėl susiklosčiusių aplinkybių.
- Klientas privalo saugoti savo prisijungimo vardą bei slaptažodį ir neatskleisti šių duomenų tretiesiems asmenims. Ignitis neatsako už neteisėtą pasinaudojimą Paskyra, jos pasisavinimą ir bet kokių su tuo susijusių nuostolių atsiradimą, jeigu toks incidentas įvyko Klientui bet kokia forma atskleidus, praradus ir pan. prisijungimo prie Paskyros duomenis, taip pat, kai toks incidentas įvyko dėl neteisėtų trečiųjų asmenų veiklos.
- Jeigu Klientui, naudojantis Programėle, dėl įvykusio duomenų saugumo pažeidimo tapo žinomi trečiųjų asmenų duomenys, Klientas apie tai privalo nedelsiant informuoti Ignitis ir susilaikyti nuo bet kokių neteisėtų duomenų panaudojimo veiksmų.
- Ignitis turi teisę bet kada, iš anksto neinformavęs Kliento, sustabdyti arba nutraukti Paslaugų teikimą, kilus pagrįstiems įtarimams dėl Kliento pateiktos informacijos teisingumo taip pat, jeigu Klientas buvo padaręs naudojimosi Programėle ir (ar) Elektromobilių įkrovimo stotele pažeidimų, naudojasi Paslauga nesąžiningai, piktnaudžiauja. Ignitis turi teisę reikalauti Kliento atlyginti patirtus nuostolius ir (ar) pranešti kompetentingoms institucijoms apie galimai neteisėtus Kliento veiksmus.
- Ignitis neįsipareigoja užtikrinti nepertraukiamo Paslaugos teikimo, tačiau įsipareigoja dėti visas pastangas, kad užtikrintų kuo sklandesnį Paslaugos teikimą. Ignitis visais atvejais neatsako už pasekmes, atsiradusias dėl minėtos Paslaugos teikimo sutrikimų. Ignitis taip pat neatsako už Elektromobilių įkrovimo stotelių laikinus gedimus, atvejus, kai neveikia mobiliojo ryšio tinklas arba susijusios funkcijos bei Paslaugos teikimo sustabdymą dėl priežasčių, kurios pasirodė esą neteisingos, bet Ignitis sustabdymo metu pagrįstai manė, kad buvo pagrindas imtis veiksmų, užkertančių kelią bet kokios žalos Elektromobilių įkrovimo stotelių įrangai, Programėlei ar Kliento asmens duomenims atsiradimui.
- Ignitis neatsako už Programėlės veikimo sutrikimus, klaidas, trečiųjų šalių (pvz., banko, ryšių operatoriaus, elektros energijos skirstymo operatoriaus ir kt.) veiklos sutrikimus.
- Ignitis neatsako už Kliento ar trečiųjų šalių nuostolius, jei šie nuostoliai buvo patirti dėl teisės aktų ir standartų neatitinkančios Kliento įrangos, Kliento neteisėtų veiksmų, Kliento pateiktos melagingos ar neteisingos informacijos, naudojimosi Elektromobilių įkrovimo stotelėmis ne pagal paskirtį ir (ar) ne pagal jų naudojimosi taisykles. Ignitis neatsako už nuostolius, kurie kilo ne dėl Ignitis kaltės, taip pat už netiesioginius nuostolius.
- Klientas privalo įsitikinti, kad naudojantis QR kodais „Ignitis ON” tinkle, QR kodas Klientą nukreips į Programėlę arba į Mokėjimo be registracijos portalą teisingu jo adresu ( https://adhoc.ignitison.com/lt ) . Jeigu ant „Ignitis ON” tinko infrastruktūros esantys QR kodai Klientą nukreipia į kitus šaltinius, Klientas neturėtų atlikti jokių tolimesnių veiksmų ir mokėjimų. Ignitis neįsipareigoja atlyginti Klientui žalos, patirtos dėl neatsargaus QR kodo naudojimo, kuomet QR kodas nukreipė ne į Mokėjimo be registracijos portalą arba Programėlę. Apie identifikuotą klaidinantį QR kodą, Klientas turi informuoti Ignitis elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +370 612 55515.
- Paslaugos teikimo sustabdymas ir (ar) nutraukimas
- Ignitis turi teisę nedelsiant, iš anksto neįspėjęs Kliento, sustabdyti Paslaugos teikimą, užblokuoti ar panaikinti Kliento Paskyrą, jeigu Klientas:
- registruodamasis arba naudodamasis Programėle, pateikia neteisingą, klaidinančią arba neišsamią informaciją;
- naudojasi kitų asmenų tapatybe, nurodydamas Programėlėje kito asmens vardą, pavardę ar kitus duomenis;
- naudojasi Paslauga, pažeisdamas Taisyklių ir (ar) teisės aktų reikalavimus;
- naudojasi Paslauga ir (ar) Programėle, galimai vykdydamas bet kokią apgaulingą veiklą, sukčiaudamas ar bet kokiu kitu būdu piktnaudžiauja, nesąžiningai ar netinkamai naudojasi Paslauga ir (ar) Programėle. Naudoja šalutinę programinę įrangą ar bet kokiais kitais veiksmais naudojasi arba siekia pasinaudoti Paslauga, neteisėtai siekdamas išvengti ir (ar) sumažinti mokėjimus už Paslaugą ir (ar) paveikti faktiškai įkrautų kWh kiekius ir pan.
- Kai Kliento Paskyra yra užblokuojama arba panaikinama dėl 15.1.2-15.1.4 punktuose išvardintų priežasčių, tokiam Klientui užsiregistravus ir sukūrus naują Paskyrą, Ignitis pasilieka teisę nedelsiant be išankstinio įspėjimo šią Paskyrą užblokuoti ar panaikinti, ar kitaip apriboti naudojimąsi Programėle ir (ar) Paslauga.
- Ignitis pasilieka teisę panaikinti Kliento Paskyrą dėl nepasiektų aktyvumo rodiklių (pvz., jei Klientas nesinaudojo Paslauga tam tikrą laiką).
- Ignitis turi teisę nedelsiant, iš anksto neįspėjęs Kliento, sustabdyti Paslaugos teikimą, užblokuoti ar panaikinti Kliento Paskyrą, jeigu Klientas:
- Duomenų apsauga
- Ignitis tvarko asmens duomenis Paslaugos teikimo, sutarčių sudarymo ir vykdymo, atsiskaitymo už teikiamą Paslaugą, įsiskolinimo valdymo, administravimo ir išieškojimo bei kitais teisės aktuose ar sutartyje numatytų šalių teisių įgyvendinimo ir (ar) pareigų vykdymo tikslais, vadovaudamasis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB ir kitų asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka. Detalesnė informacija apie Kliento asmens duomenų tvarkymą ir susijusias teises viešai skelbiama Privatumo politikoje.
- Baigiamosios nuostatos
- Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
- Visi tarp Ignitis ir Kliento, kuris pagal teisinį reguliavimą nėra laikomas vartotoju, kilę nesutarimai dėl Taisyklių yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 (trisdešimt) dienų, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
- Kilus klausimų dėl Taisyklių, Klientas gali kreiptis į Ignitis šiai kontaktais: [email protected].
- Klientas, kuris laikomas vartotoju, gali spręsti su Ignitis iškilusius ginčus raštu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia, Klientas raštu turi kreiptis į Ignitis el. paštu [email protected]. Per 14 (keturiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo Ignitis neatsakius į Kliento pretenziją arba nepatenkinus Kliento pretenzijos, Klientas gali kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t. y. Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. +370 5 262 6751, interneto svetainė https://vvtat.lrv.lt/lt/), arba į jos teritorinius padalinius apskrityse ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, adresu ec.europa.eu/odr.
- Programėlės turinys, t. y. tekstas, grafika, vaizdai, prekių ženklai, Paslaugos ženklai, logotipai, yra saugomi autorių teisių ir kitų Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktų. Neteisėtas tokio turinio naudojimas gali pažeisti autorių, prekės ženklų savininkų bei kitas įstatymų saugomas teises. Naudodamasis Programėle, Klientas neturi teisės parduoti, keisti, dauginti, rodyti, viešai atlikti, platinti, kurti išvestinius kūrinius ar kitaip naudoti Programėlės turinio bet kokiu būdu bet kokiu viešuoju ar komerciniu tikslu. Draudžiama naudoti Programėlės turinį bet kurioje kitoje svetainėje ar tinkle esančioje kompiuterinėje aplinkoje bet kokiam tikslui.
- Ampeco LTD, į. k. 205394857, registruota 36 Dragan Tsankov Blvd., entrance A, 5th floor, Sofija 1113, Bulgarija, turi išimtinę Programėlės licenciją ir visas Programėlės intelektinės nuosavybės teises. Mokėjimo funkciją Programėlėje bei Mokėjimų portale palaiko Worldline Financial Services (Europe) SA., į. k. B144087, registruota 33, rue du Puits Romain L-8070 Bertrange, Liuksemburgo Didžioji Hercogystė, kuri, pasitelkdama savo tarptautines atstovybes, vykdo ir administruoja visas mokėjimų operacijas.