IGNITIS ON PASLAUGŲ PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES   
BENDROJI DALIS

Ignitis ON General Part of the Agreement for Service Purchase and Sales

  1. Sutarties sąvokos
    1. Šioje Sutartyje žemiau nurodytų rašomų sąvokų reikšmės yra šios:
      1. Elektromobilis – motorinė transporto priemonė, kurioje sumontuota jėgos pavara, turinti bent vieną ne išorinę elektros mašiną, veikiančią kaip energijos keitiklis su elektrine įkraunamąja energijos kaupimo sistema, kurią galima įkrauti iš išorės.
      2. Ignitis ON tinklas – Ignitis ON ir (ar) Ignitis Partnerių Elektromobilių įkrovimo stotelių visuma.
      3. Įkrovimo sesija – laiko tarpas, kurio metu yra inicijuotas Elektromobilio įkrovimas, matuojamas trukme nuo Elektromobilio prijungimo prie Elektromobilių įkovimo stotelės iki atjungimo nuo Elektromobilių įkrovimo stotelės.
      4. Klientas – Sutarties Specialiosios dalies 1.2 punkte nurodytas asmuo ir kiti asmenys, kuriems Klientas suteikia galimybę naudotis Teikėjo teikiama Paslauga pagal šią Sutartį.
      5. Paskyra – Kliento elektroninė paskyra Programėlėje, kurią Teikėjui aktyvavus kaip verslo paskyrą, šios Sutarties pagrindu Klientas gali naudotis Paslauga.
      6. Paslauga – Sutartyje nustatytomis sąlygomis bei tvarka Teikėjo teikiama ir Kliento įsigyjama Elektromobilių įkrovimo Ignitis ON tinkle paslauga.
      7. Paslaugos kaina – Elektromobilio įkrovimo Ignitis ON tinkle kaina, apskaičiuojama vadovaujantis įkainiais, galiojančiais Elektromobilio įkrovimo metu, skelbiamais Programėlėje, Teikėjo interneto svetainėje https://ignitison.lt/kainos bei sutarta Sutarties Specialiojoje dalyje.
      8. Partneris – Elektromobilių įkrovimo stotelės savininkas, kuriam Ignitis teikia elektromobilumo paslaugas, prijungiant jo valdomas Elektromobilių įkrovimo stoteles prie Ignitis ON tinklo ir atitinkamai atvaizduojant jas Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapiuose.
      9. Privatumo politika – dokumentas, kuriame Teikėjas informuoja Klientus apie pagrindinius asmens duomenų tvarkymo, duomenų subjekto teisių įgyvendinimo principus. Privatumo politika yra skelbiama internetinėje svetainėje https://ignitison.lt/privatumo-politika.
      10. Programėlė – Ignitis ON mobilioji programėlė, kurios pagalba yra naudojamasi Paslauga.
      11. RFID raktas – unikalų numerį turintis raktas, naudojamas kaip belaidis būdas identifikuoti Klientą, kurio pagalba Klientas gali inicijuoti ir sustabdyti Įkrovimo sesiją Ignitis ON tinklui priklausančiose įkrovimo stotelėse.
      12. Kredito limitas – tai Teikėjo nustatyta ir Sutarties Specialiojoje dalyje įtvirtinta maksimaliai leistina Kliento įsiskolinimo Teikėjui suma, už kurią Klientas gali naudotis Paslauga sutartą laikotarpį.
      13. Sutartis – ši Ignitis ON paslaugų pirkimo – pardavimo sutartis, susidedanti iš Sutarties Bendrosios dalies, Sutarties Specialiosios dalies, kuri kartu su visais jos priedais, pakeitimais ar papildymais yra vientisas, nedalomas dokumentas, pasirašytas abiejų Šalių.
      14. Sutarties Bendroji dalis – šis dokumentas, kuris yra sudėtinė ir neatskiriama Sutarties dalis, kuriame nustatytos bendrosios ir standartinės Sutarties sąlygos, viešai skelbiamos Teikėjo interneto svetainėje https://ignitis.lt/lt/verslo-klientu-sutartys (skiltyje Ignitis ON).
      15. Sutarties Specialioji dalis – dokumentas, kuris yra sudėtinė ir neatskiriama Sutarties dalis, kuriame nustatytos Teikėjo ir Kliento individualiai sutartos konkrečios Sutarties sąlygos.
      16. Šalis – Teikėjas arba Klientas.
      17. Šalys – Teikėjas ir Klientas kartu.
      18. Taisyklės – Programėles naudojimosi taisyklės, kurios nustato naudojimosi Programėle sąlygas ir tvarką, kuriomis privalo vadovautis kiekvienas Programėlės naudotojas, norėdamas pasinaudoti ar naudodamasis Paslauga Ignitis ON tinkle. Šios taisyklės yra skelbiamos Programėlėje ir interneto svetainėje https://ignitison.lt.
      19. Teikėjas – Sutarties Specialiosios dalies 1.1 punkte nurodytas asmuo, teikiantis Paslaugą pagal Sutartį. Juridinio asmens pavadinimas: UAB „Ignitis“, juridinio asmens kodas: 303383884, adresas: Laisvės pr. 10, Vilnius, Lietuvos Respublika.
    2. Šios Sutarties 1.1 punkte išdėstytos sąvokos turi būti taikomos sudarant ir vykdant kiekvieną sandorį (susitarimą) bei surašant kiekvieną dokumentą, susijusį su Sutartimi.
    3. Visos šioje Sutartyje vartojamos sąvokos ir terminai turi bendrinę reikšmę arba artimiausią Sutarties pobūdžiui specialiąją reikšmę, jei Sutartyje nėra nustatyta ir paaiškinta kitokia jų reikšmė.
    4. Didžiąja raide rašomos sąvokos turi šiame skyriuje nurodytas reikšmes, išskyrus atvejus, kai kitokią prasmę joms suteikia kontekstas ar kitokia prasmė aiškiai nurodoma Sutarties tekste.
    5. Atsižvelgiant į situaciją, susiklosčiusią vykdant šią Sutartį, žodžiai, Sutarties tekste pateikti vienaskaita, gali turėti daugiskaitos reikšmę ir atvirkščiai.
  2. Sutarties objektas
    1. Šia sutartimi Teikėjas įsipareigoja Klientui teikti Elektromobilių įkrovimo Paslaugą, o Klientas įsipareigoja už gautą Paslaugą atsiskaityti Sutartyje nurodytomis sąlygomis ir tvarka.
    2. Klientas gali naudotis Ignitis ON tinkle esančiose Elektromobilių įkrovimo stotelėse ir stotelėse, kurios yra atvaizduotos Programėlės žemėlapyje.
    3. Ignitis ON tinklui priklausančių Elektromobilių įkrovimo stotelių sąrašas ir tiksli buvimo vieta yra viešai skelbiama Teikėjo interneto svetainėje https://ignitison.lt ir Programėlėje.
  3. Paslaugos kaina ir atsiskaitymo tvarka
    1. Klientas įsipareigoja Sutartyje numatyta tvarka ir terminais mokėti Paslaugos kainą, kuri apskaičiuojama, vadovaujantis Paslaugos įkainiais, galiojančiais Elektromobilio įkrovimo metu.
    2. Elektromobilio įkrovimo Paslaugos įkainiai, Paslaugos specialių nuolaidų dydžiai yra viešai skelbiami Programėlėje ir interneto svetainėje https://ignitison.lt/kainos. Teikėjas turi teisę keisti viešai skelbiamus Paslaugos įkainius ir specialių nuolaidų dydžius apie tai iš anksto neinformuodamas Kliento.
    3. Jeigu pagal Sutarties Specialiąją dalį Klientui yra suteikiamas Kredito limitas, Klientas gali naudotis Paslauga neviršydamas jam nustatyto Kredito limito dydžio. Šiuo atveju Klientas už įsigytą iš Teikėjo Paslaugą atsiskaito pagal Teikėjo pateiktą PVM sąskaitą – faktūrą, kurios pateikimo ir apmokėjimo terminai nustatyti Sutarties Specialiojoje dalyje.
    4. Jeigu pagal Sutarties Specialią dalį Klientui nėra suteikiamas Kredito limitas, tokiu atveju mokėjimas už Paslaugą yra automatiškai nuskaitomas nuo Programėlėje prie Paskyros pridėtos mokėjimo kortelės po kiekvienos Elektromobilio Įkrovimo sesijos. PVM sąskaitos – faktūros už Klientui suteiktą Paslaugą pateikimo terminas nustatytas Sutarties Specialiojoje dalyje.
  4. RFID raktas
    1. Klientas gali naudotis Paslauga Elektromobilių įkrovimo stotelėse identifikuodamas save Programėlės arba RFID rakto pagalba.
    2. Teikėjas RFID raktus Klientui išduoda pagal Kliento užsakymą. Klientas gali užsisakyti RFID raktus naudodamasis Programėle.
    3. Šalys susitaria, kad Teikėjas nėra atsakingas, jei RFID raktas pateks asmenims, neturintiems teisės juo naudotis ir juo bus neteisėtai pasinaudota.
    4. Jeigu Klientas praranda RFID raktą arba mano, kad RFID raktu gali būti pasinaudota neteisėtu būdu, Klientas įsipareigoja nedelsiant savarankiškai užblokuoti RFID raktą Programėlėje arba pranešti praradimo faktą Teikėjui. Apie minėtą įvykį Klientas gali pranešti Sutarties Specialiosios dalies 1.1 punkte nurodytu Teikėjo elektroniniu paštu arba telefonu. Gavus Kliento pranešimą apie prarastą ar neteisėtai panaudotą RFID raktą, RFID raktas bus užblokuotas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos.
    5. Klientas visais atvejais atsako už mokėjimus, atliktus iki RFID rakto blokavimo momento ir privalo atsiskaityti Teikėjui už Paslaugą, kuri jam buvo suteikta iki RFID rakto blokavimo momento.
    6. Teikėjas neatsako už Kliento nuostolius, patirtus dėl negalėjimo naudotis Paslauga RFID rakto blokavimo atveju bei tais atvejais, kai RFID raktu neleidžiama atsiskaityti dėl Kliento išnaudoto Kredito limito.
    7. Teikėjas neatsako už melagingus prašymus blokuoti RFID raktą.
    8. Klientas įsipareigoja saugoti RFID raktą nuo mechaninio sugadinimo, aukštos temperatūros ir elektromagnetinių laukų poveikio.
  5. Kredito limitas
    1. Klientui, atsižvelgiant į Kliento kreditavimo riziką, Teikėjo nuožiūra suteikiamas Kliento pageidaujamas ir Teikėjo galimas nustatyti Kredito limitas, kuris įtvirtinamas Sutarties Specialiojoje dalyje.
    2. Pageidaudamas naudotis Kredito limitu, Teikėjo prašymu Klientas įsipareigoja:
      1. ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Teikėjo prašymo dienos pateikti paskutines (naujausias) Kliento parengtas ketvirtines finansines ataskaitas (Kliento balansą ir pelno (nuostolio) ataskaitą); ir
      2. ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo Kliento finansinių metų pabaigos pateikti Teikėjui auditoriaus patvirtintą (jei auditas yra atliekamas ar pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus turi būti atliekamas) metinį balansą ir pelno (nuostolio) ataskaitą ir (ar) kitus finansinius duomenis.
    3. Klientas, naudodamasis Paslauga gali viršyti Kredito limitą tuo atveju, jeigu Kredito limitas baigiasi Įkrovimo sesijos metu. Šiuo atveju Klientui suteikiama galimybė užbaigti paskutinę Įkrovimo sesiją, o Klientas įsipareigoja atsiskaityti už Kredito limitą viršijančią sumą.
    4. Kredito limitas yra suteikiamas terminui, kuris yra nustatomas Sutarties Specialiojoje dalyje. Suėjus šiam terminui, Teikėjas Kliento išnaudotą ar sumažėjusį Kredito limitą sugrąžina į pradinį dydį.
    5. Gavus naujausius Kliento finansinius dokumentus (balansą, pelno (nuostolio) ataskaitą) ir nustačius išaugusį Kliento kreditavimo rizikos lygį, Teikėjas savo nuožiūra, atskiru sprendimu, tačiau įspėjęs Klientą ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas, gali sumažinti arba atšaukti Kredito limitą arba nustatyti tam tikro dydžio Kredito limitą (jei jis nenustatytas). Gavus Kliento rašytinį prašymą ir naujausius Kliento finansinius dokumentus, Teikėjas savo nuožiūra, atskiru sprendimu, gali padidinti nustatytą Kredito limitą.
  6. Šalių įsipareigojimai
    1. Teikėjas įsipareigoja:
      1. teikti Paslaugą Klientui Sutarties apimtyje ir joje nustatyta tvarka;
      2. užtikrinti, kad Paslaugos kokybė visuomet atitiktų teisės aktų nustatytus privalomuosius kokybės reikalavimus;
      3. Sutartyje nustatytu laiku ir būdu pateikti Klientui mokėjimo dokumentus už suteiktą Paslaugą;
      4. aktyvuoti Kliento Paskyrą kaip verslo paskyrą, gavus iš Kliento pranešimą, kuriame nurodytas elektroninio pašto adresas, kuriuo Klientas susikūrė Paskyrą;
      5. vykdyti kitus Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus.
    2. Klientas įsipareigoja:
      1. naudotis Paslauga sąžiningai, naudoti Elektromobilių įkrovimo įrangą pagal paskirtį, saugoti ją nuo sugadinimo ar sunaikinimo, vadovautis visais saugumo reikalavimais;
      2. užtikrinti, kad Elektromobilio įkrovimas būtų pradėtas ir užbaigtas tinkamai, sekti ir vadovautis informacija, pateikiama Elektromobilių įkrovimo stotelėse;
      3. saugoti Paskyros prisijungimo duomenis ir užtikrinti, kad Paskyros prisijungimo duomenys nepatektų asmenims, neturintiems teisės ja naudotis;
      4. susikurti Programėlėje Paskyrą ir nedelsiant pateikti Teikėjui pranešimą, nurodant savo elektroninio pašto adresą, kurį naudodamas Klientas susikūrė Paskyrą;
      5. susipažinti su Taisyklėmis ir jų laikytis;
      6. užtikrinti, kad visi Kliento atstovai ir kiti asmenys, kuriems Klientas suteikia galimybę savo vardu naudotis Paslauga pagal šią Sutartį, yra tinkamai įgalioti veikti Kliento vardu ir naudotis Teikėjo teikiama Paslauga bei įpareigoti naudotis Paslauga laikantis šios Sutarties nuostatų ir Taisyklių;
      7. Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais atsiskaityti su Teikėju už Paslaugą;
      8. laikytis AB „Ignitis grupė“ valdybos sprendimais patvirtintų Antikorupcinės politikos ir Etikos kodekso (politika ir kodeksas yra vieši ir skelbiami interneto svetainėje: https://www.ignitisgrupe.lt) reikalavimų vykdant Sutartį. Šiame punkte nustatytos pareigos pažeidimas yra laikomas esminiu Sutarties pažeidimu, suteikiančiu teisę Teikėjui vienašališkai nutraukti Sutartį;
      9. Vykdyti kitus Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus.
    3. Klientas patvirtina ir garantuoja, kad tiek Sutarties sudarymo metu, tiek visą jos galiojimo laikotarpį Klientas ir/ar jo akcininkas (-ai) ir/ar tiesioginis (-iai) ar netiesioginis (-iai) galutinis (-iai) naudos gavėjas (-ai) ir/ar jų valdomas (-i) subjektas (-ai) (toliau – Subjektai), nėra įtraukti į bet kokį Europos Sąjungos ir/ar Jungtinių Tautų ir/ar Didžiosios Britanijos ir/ar Jungtinių Amerikos Valstijų ir/ar Lietuvos Respublikos prekybinių, ekonominių, finansinių ar kitų sankcijų sąrašą (-us) ir/ar panašų sąrašą (toliau – Sankcijų sąrašai), o taip pat nei vienam iš Subjektų nėra pareikštas bet koks įtarimas, susijęs su dalyvavimu pinigų plovimo, teroristinės veiklos finansavimo ar mokestiniu sukčiavimu susijusioje veikloje ir/ar įsitraukimu į tokią veiklą. Klientas Sutarties vykdymo metu įsipareigoja nedelsdamas raštu, bet ne vėliau nei per 1 (vieną) darbo dieną nuo nurodytų aplinkybių atsiradimo, pranešti Teikėjui informaciją apie Subjektų įtraukimą į Sankcijų sąrašus, taip pat apie Subjektui pareikštus įtarimus dėl aukščiau nurodytų veiklų ir/ar įsitraukimo į tokias veiklas. Subjektų, kurių akcijomis prekiaujama vertybinių popierių biržoje, naudos gavėjui nustatyti taikomi Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo įstatyme nustatyti kriterijai. Šiame punkte nustatytų reikalavimų pažeidimas ir/ ar nesilaikymas sukelia Sutartyje nurodytas pasekmes.
  7. Atsakomybė ir ginčų sprendimas
    1. Jei Klientas laiku nesumoka bet kokių pagal Sutartį mokėtinų sumų, Teikėjas turi teisę reikalauti iš Kliento Sutarties Specialiojoje dalyje nustatyto dydžio delspinigių už kiekvieną pavėluotą dieną nuo laiku nesumokėtos sumos, taip pat perduoti savo reikalavimus skolų išieškojimo įmonei ir / ar kreiptis į teismą dėl priverstinio skolos išieškojimo. Tokiu atveju, Teikėjo pareikalavimu, Klientas privalo atlyginti skolos administravimo bei susigrąžinimo išlaidas.
    2. Teikėjas turi teisę savo nuožiūra, be išankstinio įspėjimo, vienašališkai blokuoti, neaptarnauti Kliento Paskyros, jei:
      1. Klientas laiku ir nustatytomis sąlygomis neapmoka Teikėjo pateiktos PVM sąskaitos – faktūros; ir / arba
      2. Klientas viršija Teikėjo nustatytą Kredito limitą ir / arba Klientas nesutiko su Kredito limito sumažinimu; ir / arba;
      3. Klientas nesinaudojo Paslauga daugiau kaip 12 (dvylika) mėnesių iš eilės;
      4. Klientui yra inicijuotas Nemokumo procesas vadovaujantis Lietuvos Respublikos juridinių asmenų nemokumo įstatymu.
    3. Užblokavus Kliento Paskyrą ir / ar neaptarnaujant Paskyros Sutarties Bendrosios dalies 7.2 punkte nurodytais atvejais, Teikėjas neprivalo atšaukti Kliento Paskyros blokavimo ir / ar atnaujinti neaptarnaujamos Paskyros aptarnavimo. Šiuo pagrindu atlikto Paskyros blokavimo ir / ar neaptarnavimo sąlygos yra adekvati pasekmė Kliento sutartinių įsipareigojimų nevykdymui ar netinkamam vykdymui.
    4. Klientas atsako už Kliento darbuotojų, antrinių bei patronuojančių įmonių, su Klientu tiesiogiai / netiesiogiai susijusių asmenų bei jų darbuotojų įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą, naudojantis Paslauga ir / ar Kliento RFID raktais.
    5. Klientas atsako už įgaliotų (perįgaliotų) asmenų paskyrimą ir atšaukimą komunikacijai su Teikėju dėl Kliento aptarnavimo pagal Sutartį. Klientas prisiima atsakomybę už įgaliotų (perįgaliotų) asmenų supažindinimą su Sutarties sąlygomis bei su Taisyklėmis. Kliento įgalioti (perįgalioti) asmenys yra nurodomi Sutarties Specialiojoje dalyje, o keičiami - sudarant Specialiosios dalies pakeitimą. Teikėjas netikrina Kliento paskirtų įgaliotų (perįgaliotų) asmenų įgaliojimų ir aptarnaujant Klientą Sutarties administravimo tikslais vadovaujasi informacija, pateikta Kliento nurodytų įgaliotų (perįgaliotų) asmenų.
    6. Teikėjas neįsipareigoja užtikrinti nepertraukiamos Paslaugos teikimo, tačiau įsipareigoja dėti visas pastangas, kad užtikrintų kuo sklandesnį Paslaugos teikimą. Teikėjas visais atvejais neatsako už pasekmes, atsiradusias dėl minėtos Paslaugos teikimo sutrikimų. Teikėjas taip pat neatsako už Elektromobilių įkrovimo stotelių laikinus gedimus, atvejus, kai neveikia mobiliojo ryšio tinklas arba susijusios funkcijos bei Paslaugos teikimo sustabdymą dėl priežasčių, kurios pasirodė esą neteisingos, bet Teikėjas sustabdymo metu pagrįstai manė, kad buvo pagrindas imtis veiksmų, užkertančių kelią bet kokios žalos Elektromobilių įkrovimo stotelių įrangai, Programėlei ar Kliento asmens duomenims atsiradimui.
    7. Teikėjas neatsako už melagingus prašymus blokuoti Paskyrą.
    8. Teikėjas neatsako už Kliento nuostolius, jeigu nuostoliai buvo patirti dėl teisės aktų ir standartų neatitinkančios Kliento įrangos, Kliento neteisėtų veiksmų, Kliento pateiktos melagingos, neteisingos ar neatnaujintos informacijos, ar naudojimosi Elektromobilių įkrovimo stotelėmis ne pagal paskirtį ir / ar ne pagal jų naudojimosi taisykles, taip pat neatlyginami nuostoliai, kurie atsirado ne dėl Teikėjo kaltės.
    9. Teikėjas nėra atsakingas Klientui už Kliento patirtus netiesioginius nuostolius.
    10. Visus klausimus ir ginčus susijusius su Kelių eismo taisyklių pažeidimais (įskaitant automobilių stovėjimo taisykles) sprendžia Klientas ir policijos pareigūnas, automobilių stovėjimo paslaugų bendrovė ar savivaldybė.
    11. Teikėjas turi teisę bet kada iš anksto neinformavęs Kliento sustabdyti arba nutraukti Paslaugos teikimą, jeigu Klientas buvo padaręs naudojimosi Elektromobilių įkrovimo stotele pažeidimų arba Teikėjui kyla pagrįstų įtarimų, kad Klientas bet kokiu būdu piktnaudžiauja, Paslauga naudojasi nesąžiningai ar netinkamai. Tokiais atvejais Teikėjas turi teisę reikalauti Kliento atlyginti patirtus nuostolius ir / ar dėl neteisėtos Kliento veiklos kreiptis į teisėsaugos institucijas.
    12. Bet kokias pretenzijas dėl Teikėjo veiksmų, kuriais, Kliento manymu, buvo pažeistos Kliento teisės, Klientas gali pateikti per 3 (tris) mėnesius nuo to momento, kai Klientas sužinojo arba turėjo sužinoti apie tokį pažeidimą kartu pateikdamas pretenzijas pagrindžiančius dokumentus, jeigu teikiamos pretenzijos yra susijusios su Teikėjo teikiama Paslauga. Praėjus pretenzijų pateikimo terminui laikoma, kad Klientas sutinka su Teikėjo veiksmais ir atsisako bet kokių galimų pretenzijų Teikėjo atžvilgiu.
    13. Šios Sutarties sudarymui, galiojimui, vykdymui, aiškinimui ir nutraukimui yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
    14. Visus ginčus dėl šios Sutarties vykdymo Šalys įsipareigoja spręsti derybomis. Šalims nepavykus ginčo išspręsti derybomis per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo vienos Šalies kreipimosi į kitą Šalį, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka. Šalys šia Sutartimi nustato teismingumą pagal Teikėjo registruotos buveinės vietą.
    15. Teikėjas turi teisę reikalauti atlyginti tiesioginius nuostolius, patirtus Klientui pažeidus Sutarties Bendrosios dalies 6.3 punkte numatytus įsipareigojimus informuoti ir/ar pateikus klaidingą ir melagingą informaciją apie Subjektų įtraukimą į Sankcijų sąrašus ir/ ar pareikštus įtarimus dėl pinigų plovimo, teroristinės veiklos finansavimo ar su mokestiniu sukčiavimu susijusios veiklos.
    16. Teikėjas turi teisę sustabdyti Sutarties vykdymą sankcijų galiojimo laikotarpiui ar vienašališkai nutraukti Sutartį raštu informavęs Klientą per 1 (vieną) darbo dieną nuo pranešimo apie Sutarties sustabdymą ar vienašališką nutraukimą išsiuntimo dienos gavęs informaciją apie Subjektų įtraukimą į Sankcijų sąrašus ir/ ar Subjektui pareikštus įtarimus dėl pinigų plovimo, teroristinės veiklos finansavimo ar su mokestiniu sukčiavimu susijusios veiklos. Nutraukus Sutartį ar sustabdžius jos vykdymą šiame Sutarties punkte nurodytu pagrindu, Šalys neturi prievolės viena kitai mokėti baudų, atlyginti žalą ar išmokėti kokias nors kompensacijas, susijusias su Sutarties nutraukimu ar jos sustabdymu, išskyrus Sutartyje nurodytus atvejus.
  8. Konfidencialumo nuostatos
    1. Šalys įsipareigoja išlaikyti informacijos, kurią Šalys suteikė viena kitai vykdydamos Sutartį, taip pat Sutarties turinio konfidencialumą ir be išankstinio raštiško kitos Šalies sutikimo neatskleisti tokios informacijos jokiems kitiems asmenims, išskyrus įstatymų numatytus atvejus, arba jei toks atskleidimas reikalingas tinkamam Šalių pagal Sutartį prisiimtų įsipareigojimų įvykdymui.
    2. Reikalavimai, numatyti Sutarties 8.1 punkte, netaikomi informacijai, kuri:
      1. jos atskleidimo metu jau buvo viešai skelbta ar kitokiu būdu viešai prieinama plačiajai visuomenei;
      2. po to, kai ji buvo kitos Šalies atskleista, yra viešai paskelbiama ar tampa viešai prieinama plačiajai visuomenei;
      3. jos atskleidimo metu buvo Šalies dispozicijoje ir nebuvo tiesiogiai ar netiesiogiai gauta iš kitos Šalies;
      4. buvo teisėtai gauta iš trečiosios Šalies, kuri šią informaciją įsigijo be kitai Šaliai duoto įsipareigojimo laikyti ją konfidencialia.
    3. Šalis, pažeidusi konfidencialumo įsipareigojimą, privalo atlyginti kitai Šaliai jos dėl to patirtus nuostolius.
  9. Asmens duomenų apsauga
    1. Tais atvejais, kai Sutarties sudarymo ir / ar vykdymo metu Teikėjui Klientas perduoda asmens duomenis, Teikėjas tvarko asmens duomenis Paslaugos teikimo, Sutarties sudarymo ir vykdymo, atsiskaitymo už teikiamą Paslaugą, įsiskolinimo valdymo, administravimo ir išieškojimo bei kitais teisės aktuose ar Sutartyje numatytų šalių teisių įgyvendinimo ir (ar) pareigų vykdymo tikslais, vadovaudamasis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB ir kitų asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka. Detalesnė informacija apie Kliento asmens duomenų tvarkymą ir susijusias teises viešai skelbiama Privatumo politikoje.
  10. Baigiamosios nuostatos
    1. Šalių suderintos Specialiosios dalies sąlygos kartu su Bendrosios dalies sąlygomis sudaro Šalis saistančią Sutartį.
    2. Jei tarp Sutarties Bendrosios dalies ir Sutarties Specialiosios dalies nuostatų yra prieštaravimas, taikomos Sutarties Specialiosios dalies nuostatos.
    3. Sutartis įsigalioja nuo jos sudarymo momento ir galioja neterminuotai. Sutartis laikoma sudaryta po to, kai ją pasirašo abi Sutarties Šalys.
    4. Šalys susitaria, kad bet kokių tarp Šalių sudaromų dokumentų pasirašymas bus laikomas tinkamu, jeigu:
      1. Šalių atstovai fiziškai pasirašys dokumentus dviem egzemplioriais po vieną kiekvienai Šaliai;
      2. Šalys atskirai pasirašys tą patį dokumentą ir apsikeis atskirai Šalių atstovų pasirašytais dokumentų egzemplioriais;
      3. dokumentai bus pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu (arba nekvalifikuotu, jeigu Šalys iš anksto dėl to susitarė);
      4. dokumentai bus pasirašyti parašo faksimile.
    5. Aiškumo dėlei Šalys susitaria, kad to paties dokumento pasirašymas skirtingais Sutartyje nurodytais būdais bus laikomas tinkamu dokumento patvirtinimu parašais, o skenuotas ir abejų Šalių pasirašytas dokumentas (nepriklausomai nuo pasirašymo būdo), turės tokią pačią teisinę galią kaip ir atitinkamo dokumento originalas.
    6. Jeigu kuri nors šios Sutarties nuostata yra ar tampa iš dalies ar visiškai negaliojančia, ji nedaro negaliojančiomis likusių šios Sutarties nuostatų, jei tokios nuostatos negaliojimas nedaro negaliojančia visos Sutarties. Tokiu atveju Šalys susitaria dėti visas pastangas, kad negaliojanti nuostata būtų pakeista teisiškai veiksminga norma.
    7. Sutarties Bendrosios dalies sąlygos gali būti keičiamos vienašališkai Teikėjo nuožiūra, apie tai informuojant Klientą raštu Sutarties Bendrosios dalies 10.12 punkte nurodytu būdu pateikiant pranešimą ne mažiau kaip prieš 15 (penkiolika) kalendorinių dienų iki numatomų pakeitimų įsigaliojimo dienos. Klientui nesutinkant su Sutarties pakeitimais, jis turi teisę nutraukti Sutartį iki Sutarties pakeitimų įsigaliojimo dienos. Jeigu Klientas nustatytu terminu nepraneša Teikėjui apie nesutikimą su tokiais Sutarties Bendrosios dalies pakeitimais, yra laikoma, kad Klientas su šiais Sutarties pakeitimais sutiko ir Teikėjo pranešime nurodytos naujos Sutarties sąlygos Šalims bus taikomos nuo tokiame pranešime nurodytos datos, o pranešimas bus laikomas automatiniu Šalių sutartu Sutarties pakeitimu ir neatskiriama Sutarties dalimi.
    8. Sutarties Specialiosios dalies pakeitimai atliekami raštu juos parašais patvirtinant abiem Sutarties Šalims.
    9. Klientas įsipareigoja neperleisti įsipareigojimų ir teisių pagal šią Sutartį tretiesiems asmenims be išankstinio raštiško Teikėjo sutikimo.
    10. Pasirašydamas šią Sutartį Klientas išreiškia išankstinį sutikimą, kad Teikėjas turi teisę be atskiro Kliento sutikimo perleisti visas teises ir pareigas pagal šią Sutartį kitiems asmenims reorganizavimo, verslo ar verslo dalies pirkimo pardavimo atvejais.
    11. Sutartis gali būti nutraukiama vienašališkai, nesikreipiant į teismą ir nenurodant priežasčių, vienai iš Šalių raštu pranešus kitai Šaliai prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų iki jos nutraukimo. Iki Sutarties nutraukimo abi Šalys privalo įvykdyti visus tarpusavio įsipareigojimus. Jei Sutartį nutraukia Klientas, tai nutraukimas įsigalioja nuo to momento, kai Klientas įvykdo visas iš Sutarties kylančias pinigines prievoles Teikėjui.
    12. Visa su šia Sutartimi susijusi korespondencija, įskaitant ir pranešimus, siunčiami elektronine forma, t. y. Sutarties Specialiojoje dalyje nurodytais Šalių elektroninio pašto adresais. Teikėjas Klientui visus su Sutartimi susijusius pranešimus gali pateikti kartu su siunčiamomis PVM sąskaitomis – faktūromis. Laikoma, kad dokumentus ir pranešimus, įskaitant, bet neapsiribojant, PVM sąskaitas – faktūras, Šalis gavo tą pačią dieną, jei jie buvo išsiųsti darbo dieną iki darbo laiko pabaigos, arba kitą darbo dieną, jei jie buvo išsiųsti nedarbo ar oficialios šventės dieną arba pasibaigus darbo laikui.
    13. Šalis įsipareigoja raštu informuoti apie savo rekvizitų bei korespondencijos adresų pasikeitimą kitą Šalį. Visa korespondencija vykdoma paskutiniu Šalies nurodytu adresu, laikoma tinkama ir privaloma Sutarties Šaliai. Kiekviena Šalis atsako už savo rekvizitų teisingumą ir išsamumą.
    14. Ši Sutartis nėra sutikimas naudotis UAB „Ignitis“ ar (ir) AB „Ignitis grupė“ priklausančiais prekių ženklais, todėl Sutarties galiojimo laikotarpiu ir jam pasibaigus draudžiama bet kokia apimtimi bei tikslais naudotis UAB „Ignitis“ ar (ir) AB „Ignitis grupė“ priklausančiais prekių ženklais. UAB „Ignitis“ ar (ir) AB „Ignitis grupė“ priklausančiais prekių ženklais galima naudotis tik gavus rašytinį UAB „Ignitis“ ar AB „Ignitis grupė“ sutikimą dėl konkretaus prekių ženklo naudojimo, kuriuo nustatomos konkrečios prekių ženklo naudojimo tvarka bei sąlygos.
    15. Tuo atveju, jei Teikėjas nustato, kad Klientas savo veikloje naudoja UAB „Ignitis“ ar (ir) AB „Ignitis grupė“ priklausančius prekių ženklus be rašytinio UAB „Ignitis“ ar (ir) AB „Ignitis grupė“ sutikimo, kitaip pažeidžia prekių ženklų savininkų teises į prekių ženklus, Teikėjas Klientui išsiunčia pranešimą su informacija apie padarytą pažeidimą bei nustato terminą pažeidimui pašalinti. Tuo atveju, jei Klientas pažeidimo nepašalina per Teikėjo nustatytą terminą, Teikėjas turi teisę ginti savo kaip prekių ženklų savininko / teisėto naudotojo teises Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka ir reikalauti žalos atlyginimo.
    16. Šalys viena kitai patvirtina ir garantuoja, kad:
      1. Šalis turi teisę sudaryti ir vykdyti šią Sutartį pagal joje numatytas sąlygas. Šalis atliko visus teisinius veiksmus, būtinus Sutarties tinkamam sudarymui, jos galiojimui ir Sutarties sąlygų vykdymui, ir Šaliai bei jos vardu pasirašančiam atstovui nereikia jokio kito leidimo ar sutikimo, išskyrus tuos, kuriuos ji (jis) gavo;
      2. sudarydama Sutartį ir vykdydama savo įsipareigojimus pagal ją, Šalis nepažeis ją saistančių teisės aktų, sutarčių, susitarimų, kitų dokumentų, taip pat kreditorių interesų;
      3. Šalys atskleidė viena kitai visą joms žinomą informaciją, turinčią esminės reikšmės šios Sutarties sudarymui ir vykdymui.