Elektromobilį galima įkrauti dviejų tipų įkrovikliais. Kintamos srovės (AC) įkroviklis įprastai naudojamas namuose, o pastovios srovės (DC) įkroviklį dažniausiai rasite viešojo įkrovimo tinkle.
Elektromobilio baterija yra įkraunama ir energiją saugo pastovia srove (DC). Todėl, norint elektromobilį įkrauti iš įprasto tinklo, būtina kintamą srovę transformuoti į pastovią. Įtampą konvertuojantys keitikliai yra labai sunkūs, brangūs bei užima daug vietos. Kuo didesne galia galima įkrauti elektromobilį iš kintamos srovės (AC) tinklo, tuo didesnis keitiklis bus jame įmontuotas. Didžiausią įtampos keitiklį turintis elektromobilis yra „Renault Zoe“ (vienas iš modelių). Šį elektromobilį galima įkrauti iš kintamos srovės tinklo maksimalia 43 kW galia. Gamintojai vengia didelės galios keitiklių, nes jų svoris mažina nuvažiuojamą atstumą, o dydis – vietą elektromobilio salone, be to padidina bendrą elektromobilio kainą. Populiarūs elektromobiliai „Nissan Leaf“ turi 6,6 kW galios keitiklį, „Tesla Model 3“ – 11 kW.
Pastovios srovės (DC) stotelėse įkrovimas vyksta iš stotelės tiesiai į elektromobilio bateriją, apeinant keitiklį. Įkrovimas vyksta daug greičiau ir praktiškai be energijos nuostolių.