Pagalba įkraunant elektromobilį 24/7

Susisiekite iškilus nenumatytoms situacijoms, bet kuriuo paros metu, naktimis ar šventinėmis dienomis

„Ignitis ON“ pagalbos linija

Dažniausiai užduodami klausimai

Kainos, mokėjimai, sąskaitos
Kainos, mokėjimai, sąskaitos
Įkrovimo procesas
Įkrovimo procesas
Mobili programėlė
Mobili programėlė
Verslo klientams
Verslo klientams

Mobili programėlė

Kaip naudotis programėle

Kodėl pridėjus mokėjimo kortelę nuskaičiuojamas 1 EUR?

Programėlėje pridėjus mokėjimo kortelę, 1 EUR nuskaičiuojamas ir iškart grąžinamas atgal į kliento sąskaitą. Šis veiksmas atliekamas norint įsitikinti, kad mokėjimo kortelė nėra užblokuota ir turi galiojantį sąskaitos likutį.

Kodėl, pasirinkus už sesiją mokėti mokėjimo kortele, dalis sumos buvo nuskaityta iš balanso?

Įkrovimo sesija pirmiausia yra apmokama balanse esančia suma ir tik ją išnaudojus, likusi mokėjimo suma nuskaitoma nuo mokėjimo kortele. Tokiu būdu užtikrinama nepertraukiama įkrovimo sesija.

Kodėl nutrūko mano elektromobilio įkrovimo sesija?

Įkrovimo sesija nutrūksta automatiškai, jeigu prieš ją pasirinkote mokėjimo būdą „Balansas“ ir įkrovimo metu išnaudojote nustatytą sumą. Įkrovimo sesiją galite tęsti pasirinkę kitą mokėjimo būdą.

Kodėl negaliu atsiskaityti su „Google Pay“ ar „Apple Pay“?

Po programėlės atnaujinimo, „Google Pay“ ir „Apple Pay“ mokėjimo būdai yra laikinai nepasiekiami. Atsiprašome už nepatogumus.

Kodėl nematau savo įkrovimų istorijos?

Įkrovimo sesijos, atliktos iki 2024 m. rugpjūčio 31 d. (imtinai), programėlėje nėra rodomos, tačiau visa jūsų įkrovimų istorija saugoma. Esant poreikiui gauti šią informaciją, susisiekite su mumis elektroniniu paštu [email protected] arba telefonu +370 612 55515

Jeigu esate sudarę sutartį su „Ignitis ON“, praėjusio mėnesio įkrovimo duomenis matysite, kas mėnesį siunčiamoje detalizacijoje.

Kaip užsisakyti RFID raktą?

RFID raktą galite nemokamai užsisakyti „Ignitis ON“ programėlėje – meniu dalyje „Užsakyti RFID raktą“. Prieš užsakant RFID raktą, būtina programėlėje susikurti paskyrą , o registracijos el. paštą nurodyti RFID užsakymo anketoje.

RFID raktas bus atsiųstas per kurjerį jūsų nurodytu adresu. Gavę RFID raktą, prieš naudojimą jį būtinai aktyvuokite programėlėje.

Ką daryti praradus RFID raktą?

Jei praradote RFID raktą, pirmiausia rekomenduojame jį savarankiškai sustabdyti naudojantis „Ignitis ON“ programėle – skiltyje „RFID raktai“ pakeiskite rakto būseną į „Sustabdytas“.

Jei nepavyksta to padaryti, nedelsiant apie tai praneškite „Ignitis ON“ pagalbos linija – el. paštu [email protected] arba telefonu +370 612 55515.

Gavus jūsų pranešimą, prarastas RFID raktas bus išjungtas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas. Iki RFID rakto blokavimo momento, jūs turite atsikaityti už suteiktas paslaugas. Užblokavus raktą, naują raktą užsisakykite įprasta tvarka.

„Ignitis“ neatsako už RFID rakto praradimą ar neteisėtą panaudojimą ir su tuo susijusius nuostolius.

Kodėl nepavyksta pridėti mokėjimo kortelės?

Dažniausiai pasitaikančios priežastys, dėl kurių nepavyksta pridėti mokėjimo kortelės:

  • neteisingai suvesti mokėjimo kortelės duomenys;
  • nepatvirtintas jūsų paskyros el. paštas;
  • kortelėje neaktyvuota atsiskaitymo internetu funkcija;
  • kortelėje trūksta lėšų;
  • kortelė yra blokuota.

Jeigu, kortelės nepavyksta pridėti, dėl kitų priežasčių, kreipkitės į „Ignitis ON“ pagalbos
liniją.

Kodėl savo paskyroje nebematau mokėjimo kortelės duomenų?

Atnaujinus „Ignitis ON“ programėlę, mokėjimo kortelių duomenys nebuvo perkelti, taip siekiant užtikrinti jūsų duomenų apsaugą. Jeigu savo paskyrą sukūrėte iki 2024 m. rugpjūčio 31 d., mokėjimo kortelę prisidėkite iš naujo.

Kodėl prie savo paskyros nepavyksta prisijungti su senuoju slaptažodžiu?

Atnaujinus „Ignitis ON“ programėlę, jūsų slaptažodis nebuvo perkeltas, taip siekiant užtikrinti jūsų duomenų apsaugą. Sukurkite naują slaptažodį, pasinaudodami funkcija „Pamiršau slaptažodį“.

Kaip gauti „Ignitis ON“ programėlę?

Parsisiųskite nemokamą „Ignitis ON“ programėlę iš „Google Play“ arba „AppStore“ parduotuvės. Naršyti programėlės žemėlapyje ir matyti informaciją apie stoteles galite ir be registracijos.

Norint įsikrauti elektromobilį, jums reikės susikurti paskyrą mobilioje programėlėje bei patvirtinti savo el. pašto adresą. Geriausia tai padaryti prieš važiuojant į „Ignitis ON“ įkrovimo stotelę. Registracijai reikės tik elektroninio pašto bei slaptažodžio. Taip pat nepamirškite pridėti mokėjimo būdą. Daugiau informacijos, kaip naudotis programėle, rasite skiltyje Mobilioji programėlė.

Kaip pasikeisti „Ignitis ON“ programėlės slaptažodį?

Programėlės meniu (1) atsidarykite savo vartotojo profilį (2). Čia spauskite „Pakeisti slaptažodį“ (3).

Suveskite seną slaptažodį, pasirinkite ir patvirtinkite naują.

Jei pamiršote dabartinį slaptažodį, atsijunkite nuo programėlės („Mano profilis“ dalyje rinkitės „Atsijungti“). Prisijungimo lange rinkitės nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“. Suvedę el. pašto adresą, kurį naudojote paskyros sukūrimui, spauskite „Atkurti slaptažodį“. Gavę slaptažodžio atkūrimo laišką, atlikite jame nurodytus žingsnius.   
 

„Ignitis ON“ slaptažodžio keitimo instrukcija„Ignitis ON“ slaptažodžio keitimo instrukcija„Ignitis ON“ slaptažodžio keitimo instrukcija

RFID raktas

Kas yra RFID raktas ir kaip jį gauti?

Tai papildoma priemonė, su kuria galite pradėti ir baigti įkrovimą bei atsiskaityti. RFID (angl. radio-frequency indetification) raktas yra pakabukas arba kortelė, turinti individualų numerį ir veikianti radijo bangų dažniu. Jis susiejamas su „Ignitis ON“ paskyra ir joje pasirinktu mokėjimo būdu. Pradedant ir baigiant įkrovimą bei norint atsikaityti, pakabuką arba kortelę reikia priglausti prie RFID skaitytuvo, esančio ant įkrovimo stotelės.

RFID raktą galite nemokamai užsisakyti „Ignitis ON“ programėlėje. Jis bus atsiųstas per kurjerį jūsų nurodytu adresu. Gavus RFID raktą, jį būtina aktyvuoti programėlėje.

Raktu galite naudotis visame „Ignitis ON“ tinkle, įskaitant ir partnerių įkrovimo stoteles.