Techniniai BMW i5 eDrive40 duomenys | |
Baterijos talpa | 81.2 kWh |
Maksimalus nuvažiuojamas atstumas | 627 km |
Variklio galia | 250 kW |
Lėto įkrovimo sparta | 11 kW |
Greito įkrovimo sparta | 206 kW |
Sukimo momentas | 400 Nm |
BMW pagaliau pristatė 5 serijos naują „i“ modelį – i5 eDrive40. Ši versija vis dar pakankamai dinamiška, kad važiuojant būtų galima netyčia pasukti į Kačerginę vietoje maisto prekių parduotuvės.
Erdvus sedano salonas
BMW i5 eDrive40 sedano ilgis 5 060 mm, o ratų bazės plotis 2 995 mm. Toks erdvus salonas užtikrina komfortą ir puikiai pateisina tiek verslo klasei keliamus lūkesčius, tiek šeimos poreikius. Visi keleiviai šiame elektromobilyje jausis patogiai.
Galingas variklis
Elektrinis 250 kW galios variklis užtikrina, jog i5 eDrive40 elektromobilis vos per 6 sekundes pasiekia 100 km/h greitį. Tokios galios tikrai pakanka verslo klasės elektromobiliui.
Netobulas įkrovimas
BMW i5 eDrive40 elektromobilio techninės įkrovimo charakteristikos atrodo solidžiai. Vis tik, yra pagrindo manyti, kad jam galėjo būti suteikta 800 V architektūra, kuri leistų pasiekti didesnį įkrovimą greitį. Tuomet tolimose kelionėse būtų patogiau įsikrauti.
Verta žinoti, kad elektromobilio i5 eDrive40 išankstinio baterijos pašildymo funkciją galima aktyvuoti tik per originalią gamintojo navigaciją. Dėl šios sprendimo, gali iškilti keblumų, kai nauja įkrovimo stotelė dar nėra pažymėta navigacijos sistemoje. Tokiu atveju nėra galimybės bateriją pašildyti iš anksto.
Svarbiausi BMW i5 eDrive40 privalumai
- Elektrinis važiavimas. i5 eDrive40 nėra raketa, bet pakankamai greitas, kad paspaudus pedalą būtų pojūtis, jog vairuojamas sportiškas automobilis.
- Erdvus salonas. Keleiviai gali jaustis kaip verslo klasės lėktuve – čia minkšta, tylu ir ergonomiška.
- Didelis nuvažiuojamas atstumas. Šio BMW modelio oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,23 Cd ir yra vienas efektyviausių savo klasėje.
Svarbiausi BMW i5 eDrive40 trūkumai
- Įkrovimo architektūra. Jeigu ji būtų 800 V, tuomet būtų galima užtikrinti didesnę įkrovimo spartą.
- Aukšta kaina. BMW i5 eDrive40 kaina prasideda nuo 70 tūkst. Eur. Šis modelis nėra pigus džiaugsmas, tačiau BMW turbūt ir neturi būti pigus.
- Mažas bagažinės tūris. 490 lirų talpos bagažinė gali būti mažoka, jeigu yra poreikis vežiotis daugiau bagažo.
Ar verta įsigyti elektrinį BMW i5 eDrive40? Šis modelis solidus, rimtas ir patogus elektrinis sedanas. Tai puikus pasirinkimas, jeigu norite vairuoti elektrinį BMW, kuris atrodo solidžiai, važiuoja maloniai, o salone itin komfortiška. Jeigu tikitės lenkti „superautomobilius“, o įsikrauti kol išgersite kavos – ko gero verta palaukti naujo aukščiausios klasės elektrinio BMW 5 serijos modelio iš BMW M Performance linijos. Visiems kitiems gyvenimo atvejams, šis elektromobilis yra puikus pasirinkimas.