Sakoma, kad norint pajusti sportinio automobilio akceleraciją, galima tiesiog atsisėsti į naujesnį elektromobilį. Tačiau ko vertas sportinis elektromobilis? Sportiškąjį „Audi A6 Sportback e-tron“ išbandęs Jonas Kireilis, sumanių energetikos sprendimų bendrovės „Ignitis“ produktų vystymo vadovas, liko itin sužavėtas.
| Techniniai „Audi A6 Sportback e-tron“ duomenys | |
| Baterijos panaudojama talpa | 94,9 kWh |
| Maksimalus nuvažiuojamas atstumas | 673–756 km |
| Didžiausia įkrovimo kintamąja srove galia | 11 kW |
| Apytikslis AC įkrovimo laikas (10–100 %) | 10 val. |
| Didžiausia įkrovimo nuolatine srove (DC) galia | 270 kW |
| Įkrovimo nuolatine srove trukmė (10–80 %) | 21 min |
| Maksimali variklio galia | 280 kW paleidimo valdymo režimu |
| Įsibėgėjimas iki 100 km/h | 5,4 sek. |
| Maksimalus greitis | 210 km/val. |
| Maksimalus sukimo momentas | 565 Nm |
| EuroNCAP įvertinimas | 5 |
Dėmesys detalėms
Sportiškam automobiliui vieną svarbiausių išvaizdos reikalavimų „Audi A6 Sportback e-tron“ išpildo su kaupu. Vien pažvelgus į šį elektromobilį tampa akivaizdu, kad jis – itin greitas (išmėgintas „Performance“ modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,4 sekundės, pasiekia maksimalų 210 km/val. greitį). Tačiau, skirtingai nei didelė dalis sportinių automobilių, šis elektra varomas kupė – itin talpus: tiek salone, tiek 502 litrų bagažinėje vietos – daugiau nei pakankamai. 89 275 eurus kainuojančiame išbandytame elektromobilyje, kaip ir būdinga „Audi“ gamintojo modeliams, jaučiama kokybė.
„Aukšta automobilio klasė išryškėja per dėmesį detalėms. Patogus ir aiškus multimedijos valdymas, gera idėja – papildomas ekranas šalia vairuotojo sėdinčiam keleiviui. Daug ir mygtukų, kurie išdėstyti ant vairo, durelių rankenos šalia vairuotojo ir valdymo skydo. Tad gali užtrukti prie jų priprasti“, – pastebėjimais dalinasi „Ignitis“ produktų vystymo vadovas.
Jis kartu su 7 kolegomis išbando elektra varomus „Lietuvos metų automobilis 2026“ konkurso, kurio partneriu „Ignitis“ tapo šiemet, dalyvius. Net 18 elektromobilių (iš viso konkurse dalyvauja – 33 transporto priemonės) kovoja ir dėl pergalės „Ignitis ON“ metų elektromobilio“ nominacijoje.
Nuostabūs pojūčiai kelyje
Užvedus elektromobilį, tampa aišku, kodėl jis traukia pirkėjus. „Audi A6 Sportback e-tron“ tiesiog šauna iš vietos (iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,4 sekundės), o maksimali variklio galia siekia 280 kW. Taip pat šis „Audi“ modelis – itin dinamiškas kelyje, puikiai įveikia posūkius. Tačiau švilpiant vėjui išlaikomas aukštas komforto lygis – garso izoliacija, važiuojant greičiau nei 100 km/val., tiesiog nepriekaištinga. Nestebina, kad didelis dėmesys skirtas garso sistemai, kuri nenuvilia tiek klausant muzikos, tiek naudojant laisvų rankų įrangą.
Ypatingai taupus
Kitas svarbus „Audi A6 Sportback e-tron“ aspektas – taupumas. Gamintojo nurodytas maksimalus nuvažiuojamas atstumas siekia net iki 756 kilometrų. Tai, panašu, realu ne tik „ant popieriaus“. J. Kireilio vairuojamas elektromobilis taupiai įveikė numatytą 300 kilometrų atstumą – kelionės pabaigoje dar buvo likę beveik ketvirtadalis baterijos.
„Šį „Audi“ modelį galėčiau rekomenduoti. Ypač tiems, kurie nori išbandyti elektromobilio teikiamą vairavimo malonumą ar ieško pakankamai sportiškos, bet tuo pačiu ir talpios transporto priemonės“, – pataria „Ignitis“ atstovas.
Taupu ir dėl to, kad serviso intervalas – net kas 30 tūkst. kilometrų, o gamintojo nurodomos serviso sąnaudos 100 tūkst. kilometrų – vos 570 eurų. Svarbu ir tai, kad šiam „Audi“ modeliui suteikiama 5 metų bendra ir 8 metų antikorozinė garantija. Šiuo elektromobiliu Lietuvoje prekiauja 3 atstovai.
Svarbiausi „Audi A6 Sportback e-tron“ privalumai:
- Malonus vairavimas dėl akceleracijos ir dinamikos kelyje.
- Garso izoliacija, kuri yra tiesiog nepriekaištinga.
- Vien tik keleiviui skirtas ekranas.
Svarbiausi „Audi A6 Sportback e-tron“ trūkumai:
- Mygtukų kiekis kiek blaško, jų galėtų būti mažiau.



