Elektromobilis „Porsche Macan Electric“: įkrovimo spartos čempionas

Techniniai „Porsche Macan Electric“ duomenys

Komfortas, kokybė ir galia – daugmaž tiek tikėjomės sėsdami už „Porsche Macan Electric“ vairo. Lūkesčiai buvo patenkinti su kaupu! Akivaizdu, kad šį, antrąjį visiškai elektrinį „Porsche“ modelį lydi sėkmė. Šiuo metu jis yra geriausiai parduodamas „Porsche“ gamoje po „Cayenne“.

Įspūdingas komfortas

Tik įsėdus į „Macan Electric“ malonų įspūdį padaro minimalizmas ir švara. Dėmesio neblaško dideli ekranai, lemputės ar indikatoriai. Net ir pagrindinis ekranas yra neįprastai mažas lyginant su vyraujančiais standartais. Akivaizdu, kad tai gerai apgalvotas sprendimas, nes išlaikytas puikus liečiamo ekrano ir fizinių mygtukų balansas.

„Porche“ elektromobilyje neprailgs net ir tolima kelionė. Čia daug dėmesio skirta detalėms, kuriančioms komforto jausmą: itin patogios sėdynės, puiki garso izoliacija ir visapusiška medžiagų kokybė. Atskirų pagyrų verta „Macan Electric“ garso aparatūra. Žemų dažnių garsiakalbiai taip gerai sustiprina kokybišką garsą, kad galima pasijausti lyg koncertų salėje.

Užtikrinta galia

Testavome „Macan 4“ – silpnesnę „Porsche Macan“ versiją. Visose eismo situacijose šio elektromobilio galios mums pakako su kaupu. Sportiška dinamika nenuvilia – net ir apribota „Macan 4“ versija įsibėgėja iki 100 km/h vos per 5.4 sek. Pakaba dirba tiesiog be priekaištų, todėl elektromobilį lengva valdyti posūkiuose, jokių iššūkių nekyla ir žvyrkeliuose. Vairuojant „Macan“ išsyk norisi jungti sportinį režimą.

Greitojo įkrovimo čempionas

Naujasis elektrinis „Porsche“ pagamintas ant atnaujintos VW PPE platformos, ant kurios gaminami tik patys pažangiausi elektromobiliai. Todėl visai nestebina, kad „Porsche Macan“ turi ne įprastą 400 V, o 800 V baterijų architektūrą. Šis sprendimas užtikrina itin spartų įkrovimą.

Jau minėjome nuostabią „Macan“ kokybę ir puikią dinamiką, tačiau didžiausią įspūdį paliko įkrovimo charakteristikos. Jos pelno ovacijų ir elektromobiliui užtikrina įkrovimo čempiono titulą. Šio elektromobilio vairuotojai trumpiausiai užtruks prie įkrovimo stotelės. Testavimų metu pasiekėme net 275 kW galią. Tokios įkrovimo spartos dar neteko matyti „Ignitis ON“ tinkle įkraunant lengvąjį elektromobilį. Net ir tolimoje kelionėje teks stabtelti tik apie 20 min. įkrovimo pertraukėlėms maždaug kas 400 km. Šiuo aspektu „Posche Macan“ vairavimo patirtis artėja prie įprastų automobilių.

O kaip dėl trūkumų?

Elektriniam „Posche Macan“ nepagailėjome komplimentų už komfortą, puikią dinamiką ir įspūdingas įkrovimo charakteristikas. Ar tikrai šis elektromobilis visai be trūkumų? Pastebėjome tik tris dalykus, kuriuos būtų galima tobulinti – mažoka bagažinė, nėra regeneracijos galios valdymo funkcijos ir abu įkrovimo lizdai galėtų įkrauti DC režimu.  „Macan“ turi du įkrovimo lizdus, įdomi detalė, kad vienas yra tik lėto įkrovimo, o kitas – tik greito. Tai reiškia, kad vienu metu galima įsikrauti tik vienu režimu, nes nėra galimybės pagreitinti įkrovimo naudojant abu lizdus.

Rekomenduojame išbandyti!

Sportišką ir madingą „Macan Electric“ tikrai pamėgs „Porche“ entuziastai. Šis elektromobilis pasižymi puikiomis techninėmis charakteristikomis ir konkurencinga kainodara. Tai nėra pigus elektromobilis, tačiau vairuojant „Porsche Macan Electric“ aišku už ką sumokėta. Rekomenduojame išbandyti!